خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

حجازی، قائم شهر را به شهری جدید تبدیل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۰۹

ادامه مدیریت همه ما، بستگی به خدمتی دارد که به مردم ارائه می دهیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با شناختی که از حجازی دارم یقیناً، قائم شهر را به شهری جدید با مدیریت جدید تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی بابایی کارنامی، در دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر استان مازندران و کانون بازنشستگان قائم شهر با سرپرست شهرداری قائم شهر با بیان اینکه یکی از تاکیدات بزرگان در انتخاب افراد برای قبول مسئولیت، داشتن تجربه و سوابق روشن کاری است اظهارداشت: با شناختی که از حجازی دارم، وی قائم شهر را به شهری جدید با مدیریت جدید تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: معتقدم در جامعه ای که برپایه ولایت فقیه بنا شده است، اخلاق مداری و کسب تجربه باید تسریع پیدا کند و در کنار اشاعه فرهنگ اخلاق مداری، به تجارب افراد نیز احترام بگذاریم.

بابایی کارنامی، قائم شهر را شهری پایه ای و اصولی برای توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: بستر پیشرفت در این شهر که متعلق به کارگران می باشد، همیشه وجود دارد و باید از این فرصت ها استفاده کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه جامعه کارگری، در همه اوضاع و احوال و به بهانه های مختلف در غم ها و شادی ها سعی کرده تا بصورت تشکل های فرا جناحی و فرابخشی عمل نماید گفت: با وجود مشکلات فراوان معیشتی این قشر زحمت کش همواره در کنار نظام جمهوری اسلامی و دولت مردان و در رأس همه، مقام معظم رهبری، حضور داشتند و دارند و با حضور خود حمایتها را هدفمند نمودند.

وی به قداست و پاکی تشکل های کارگری اشاره کرد و افزود: این تشکل ها همواره بعنوان بازوی توانمند عمل نموده و با وجود مشکلات زیاد، کرامت و شأن انسانی خویش را حفظ نمودند.

بابایی، همچنین به سوابق درخشان مدیریتی حجازی اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم حضور وی، باب مفاهمه ای برای پیگیری مطالبات مردمی باشد زیرا ادامه مدیریت همه ما بستگی به خدمتی دارد که به مردم ارائه می دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز