خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

شمخانی به رئیسی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۳۰

در پی انتصاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه که با حکم رهبر انقلاب صورت پذیرفت، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک علی شمخانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند 

آیت‌الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به «ریاست قوه قضاییه» توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک عرض می‌‌کنم.

بی‌تردید، حضور جنابعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه‌ای ارزشمند سوابق انقلابی و تجربیات قضایی و اجرایی، در کنار توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، موجب ارتقای سطح عدالت اجتماعی و استمرار مسیر مقابله قاطعانه با عوامل خواسته یا ناخواسته همراه با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد. 

امروز کشور ما برای مقابله موثر با جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بهره‌‌گیری از سرمایه و سرمایه‌گذاران دلسوز داخلی است و این مهم تنها با فراهم شدن امنیت قضایی و پشتیبانی مستمر از فعالیت‌های سالم اقتصادی محقق خواهد شد.

به طور قطع حضور جنابعالی در راس دستگاه قضایی نوید بخش این رخداد به عنوان یکی از ضرورت‌های غیر قابل اجتناب امنیت ملی خواهدبود.

فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همکاری با جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قضایی تحول در گام دوم انقلاب را اعلام می‌‌نمایم. 

از درگاه خداوند تعالی توفیق و سربلندی روزافزون جنابعالی را در مسئولیت جدید مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز