خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس ستادکل نیروهای مسلح به رئیس جدید قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۹۱

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت‌.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی به "ریاست قوه قضائیه" با حکم مبارک ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک کارآمدی و توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، اشراف و تسلط همه جانبه بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت، پشتوانه‌ی مطمئن و نافذ جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت‌ها و تنگناهای این مجموعه که در منظومه انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، خواهد بود.

دوام توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی طلب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز