خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در تذکر شفاهی:

دود عربستان هسته‌ای به چشم قدرت‌های مستکبر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۹۴

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دود هسته‌ای حکومت آل سعود به چشم قدرت‌های ظام و مستکر می‌رود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز پنج‌شنبه مجلس در تذکری خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس گفت: ای کاش در سفر به چین و ژاپن اشاره‌ای هم به دلالی‌های ترامپ و هسته‌ای شدن حکومت آل سعود می‌کردید.

وی افزود: درباره این استانداردهای دوگانه پدیده ترامپیسم در منطقه باید بحث شود، چرا که اگر عربستان را هسته‌ای کنند، قطعا دود این کار به چشم قدرت های ظالم و مستکبر می‌رود.

نماینده مردم تهران در مجس در بخشی از تذکر خود درباره تحقیق و تفحص از مسکن مهر گفت: امروز تحقیق و تفحصی از مسکن مهر ارائه شده است.

وی ادامه داد: در هیچ جای دنیا زمین‌هایی که برای مسکن دار شدن آحاد مردم در نظر گرفته شده واگذار نمی‌شود شاید سی سال دیگر دولت همان جا را می‌خواهد تخریب کند و وسعت بخشد؛ اما گفته شده ۹۹ ساله اجاره داده شده است، هم اکنون به خودشان واگذار می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این‌ها که در مسکن مهر سند تفکیکی نمی‌توانند بگیرند، سند مشاع دریافت می‌کنند، این گونه مشکل ایجاد می‌شود، لذا از عزیزان در وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌کنم زمین در اختیار دولت و بیت المال قرار گیرد، شاید در آینده بخواهند کار دیگری انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز