خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

قاضی‌زاده هاشمی به وزیر جدید بهداشت و درمان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۹۹

وزیر سابق بهداشت و درمان در پیامی به نمکی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت و درمان در پیام تبریک خود به سعید نمکی ابراز امیدواری کرد ادامه طرح تحول سلامت به عنوان آرمانی ملی و انقلابی در رأس اقدامات او باشد‌.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی

انتخاب جنابعالی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک می گویم و امیدوارم عمل به فرمایش مقام معظم رهبری که «بیمار جز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشد» و ادامه طرح تحول نظام سلامت به عنوان مهمترین طرح اجتماعی مصوب دولت و از اولویت های نخست رئیس جمهور محترم، به عنوان آرمانی ملی و انقلابی و نیز تعهدی جهانی، رأس اقدامات آتی شما و سایر بخش های دولت باشد.

اقداماتی که پاسخگوی اعتماد نمایندگان مردم شریف ایران عزیز بوده و حاصلش همانند 5 سال گذشته، رضایتمندی و آرامش خاطر هموطنان، به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها را در پی داشته باشد.

انشاءالله سابقه سال ها مسئولیت اخیر جنابعالی در سمت معاون سازمان برنامه و بودجه نیز کمک شایانی خواهد بود برای رفع موانع و محدودیت ها و جذب به هنگام منابع مالی و نیروی انسانی به منظور اجرای مؤثرتر تکالیف نظام جمهوری اسلامی در برابر ملت شریف ایران.

موفقیت روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز