خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

تقویت نیروی‌انسانی و تجهیز بیمارستان‌های آماده بهره‌برداری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۱۲۴

استاندارگیلان گفت: بیمارستان‌های رضوانشهر و آستارا پیشرفتی بالای 90 درصد دارد که برای تجهیز آن باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، استاندار گیلان دردیدار با معاون وزیر بهداشت گفت: تقویت نیروی انسانی و تجهیز بیمارستان‌های آماده بهره‌برداری ضروری است.

محمدعلی نجفی در این دیدار به سفر 2 روزه وزیر بهداشت به گیلان در اسفند ماه سال 93 اشاره کرد و افزود : برخی از بیمارستان ها در استان افتتاح شدند اما نیازمند تقویت نیروی انسانی هستند.

وی بر ضرووت تجهیز بیمارستان‌های درحال احداث استان تأکید و خاطر نشان کرد : بیمارستان‌های رضوانشهر و آستارا پیشرفتی بالای 90 درصد دارد که برای تجهیز آن باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان  همچنین بر ضرورت جمع آوری و ساماندهی پسماند و پساب بیمارستان‌های استان تأکید و تصریح کرد : باتوجه به حجم بالای تولید آلودگی توسط فاضلاب بیمارستانی و حساسیت موجود در بخش قضایی و محیط زیست پیگیری جدی در این بخش بسیار ضروری است.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار به دستورات ویژه وزیر بهداشت در سفر به استان گیلان اشاره کرد و افزود : تمامی مواردی که شخص وزیر دستور دادند به صورت قاطع و جدی در حال پیگیری و انجام است.

طاهر مرهبتی خاطرنشان کرد : وزارت بهداشت در پروژه‌های احداث بیمارستان ها و کلنیک‌های ویژه در هر کدام که پیشرفت ساختمانی بالای 90 درصد داشته باشد اقدام به تجهیز و آماده سازی برای افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز