خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

تا ۲ سال آینده بیمارستان ۶۴ تختخوابی قرچک به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۴۴

بیمارستان ۶۴ تختخوابی دولتی شهرستان قرچک با توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز، تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان قرچک به هیچ عنوان متناسب با جمعیت و جایگاه این شهرستان نیست و باید اقدامی فوری در این خصوص انجام شود.

وی افزود: اولین اولویت شهرستان قرچک در بخش بهداشت و درمان، توسعه زیر ساخت‌های شبکه بهداشت و درمان برای پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم برای کاهش رفت و آمد به شهرهای اطراف است.

هاشمی افزود: تجهیز و راه اندازی اورژانس و تامین آمبولانس برای افزایش کارایی و خدمت به مردم ضروری است که اقدام لازم برای رفع مشکلات اورژانس قرچک در هفته آینده با حضور رئیس اورژانس کشور در قرچک بررسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی شهرستان قرچک ساخت و بهره برداری از بیمارستان شهرستان است که در بودجه سال آینده به دولت اجازه تکمیل پروژه های نیمه کاره داده شده که انشاالله طی ۲ سال آینده این بیمارستان به بهر برداری می رسد.

وی تاکید کرد: با احداثبیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان قرچک رفت و آمد شهروندان خوب شهرستان قرچک به شهرهای اطراف کاهش پیدا می کند و امیدواریم با انتقال این پروژه به وزارت بهداشت اجرای این پروژه سرعت بیشتری داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: احداثواحد زایمان در شهرستان، ایجاد آزمایشگاه مرکزی، تجهیز و نوسازی خانه های بهداشت روستایی و همچنین تجهیز مراکز درمانی شهرستان قرچک به بخش های سی تی اسکن و رادیولوژی از جمله اقداماتی است که می تواند سطح سرانه بهداشتی شهرستان را ارتقا دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت و درمان آمادگی لازم برای تامین بودجه جهت نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی روستایی و شهری شهرستان قرچک را دارد که در همین راستا اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان سخنان خود تامین نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک را مهم ارزیابی کرد و افزود: تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای نظارت بر اماکن توزیع غذایی و کارگاه های صنعتی و بهداشتی بسیار ضروری است.

کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک با حضور دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، محسن ترکی، معاون برنامه ریزی استانداری تهران، علی صادقی، فرماندار، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت السلام و المسلمین اسماعیلی، امام جمعه و روسای شبکه بهداشت استان تهران و شهرستان قرچک در فرمانداری قرچک برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز