خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور؛

پنجمین جلسه کمیسیون تامین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۷۶

در پنجمین جلسه کمیسیون تامین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور که به ریاست معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و با حضور اعضای اصلی کمیسیون برگزار گردید، بر تعامل بیشتر میان دستگاههای متولی تأکید شد.

به گزارش ایلنا، پنجمین جلسه کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور به ریاست حسین ذوالفقاری و با حضور معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور، مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، رئیس فدراسیون فوتبال، نمایندگان نیروی انتظامی، معاونین سیاسی امنیتی اجتماعی و مدیران کل امنیتی انتظامی و مدیران کل ورزش و جوانان تعدادی از استانها و نمایندگانی از سایر دستگاههای مرتبط صبح امروز در اداره کل امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، قاسمی مدیرکل اداره امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور و جانشین کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت کشور، گزارشی از روند تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی در سطح کشور ظرف یک سال اخیر ارائه داده و اهم نقاط ضعف و قوت احصاءشده در بازدیدهای میدانی از وضعیت امنیت مسابقات ورزشی را ارائه کرد و سپس حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات و طرح مسائل و مشکلات مرتبط پرداختند.
توجه به زیرساخت های لازم و اولویت بندی بر رفع مشکلات ورزشگاهها، لزوم تکمیل تجهیز ورزشگاهها، به گیتها و دوربین های پایش تصویری، عملیاتی نمودن فروش بلیط مسابقات به صورت الکترونیکی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور و سازمان ثبت احوال و.. از جمله مسائلی بود که توسط اعضاء حاضر در این جلسه مطرح شد.
در پایان این جلسه، ذوالفقاری ضمن تشکر از همهی دستگاههای مسؤول در حوزه نظم و امنیت مسابقات ورزشی و وزارت ورزش و جوانان، هماهنگی میان دستگاهها را به عنوان کارکرد اصلی کمیسیون مطرح و بر انجام آن تأکید کرد.
وی ورزش و مسابقات ورزشی را فرصتی برای کشور دانست که با مدیریت صحیح و مناسب میتواند هزینههای غیرضروری را کاهش دهد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز