خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در تذکر شفاهی:

دامداران، مرغداران و کشاورزان نباید هزینه کم‌کاری وزارت نیرو را پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۶۶

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حل مشکلات دامداران و کشاورزان استان قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیده حمیده زرآبادی در تذکری شفاهی به وزیر کشور در خصوص وضعیت نابسامان شهرستان البرز و بی‌تدبیری‌های صورت گرفته در این شهرستان که باعث به وجود آمدن مشکلات فراوان شده است، گفت: متاسفانه تنها بیمارستان این شهرستان تعطیل شده و همچنین اعتراض کشاورزان که در ۴۰ سال گذشته از آب تصفیه خانه شهر صنعتی استفاده می‌کردند به دلیل واهی ممانعت صورت گرفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت روستای نصرت آباد که سخنان نسنجیده برخی افراد باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای ساکنان این روستا شده است، باید به وضعیت رسیدگی شود.

وی در تذکر خود به وزیر نیرو در خصوص اهمال در نصب کنتورهای هوشمند توسط وزارت نیرو، گفت: اگر این اتفاق صورت نگیرد چاه ها پلمپ شده و قطع می شود چرا باید دامداران، مرغداران و کشاورزان هزینه کم کاری وزارت نیرو را پرداخت کنند بنابراین باید نظارت دقیق تری صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر خود به وزیر سمت در خصوص تعهدات شرکت های خودروساز در مورد خودروهای پیش فروش شده، افزود: این شرکت ها ملزم به اعمال بر طبق قراردادهای صورت گرفته هستند و نباید مبالغ اضافی از مشتریان دریافت کنند.

زرآبادی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی برخی مناطق استان قزوین گفت: وضعیت راه های ارتباطی مناطق طارم، الموت، کوهین، البرز و آبیک باعث نارضایتی مردم شده است لذا باید این وضعیت به شکل مطلوب تغییر کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت استخدام دانشجویان فرهنگیان خاطرنشان کرد: استخدام آن ها باید به صورت رسمی صورت بگیرد و همچنین مدت زیادی است که دانشگاه فرهنگیان در استان قزوین با سرپرستی اداره می شود که باید برای این دانشگاه در اسرع وقت رئیس انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز