خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بانک مرکزی:

جنگ اقتصادی علیه مردم ایران کمتر از جنگ نظامی نیست/ مردم جولان رانت‌جویان و رانت‌‌سازان را نمی‌پذیرند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۰۵۳

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: مردم بزرگوار کشورمان که در برابر برخی سختی‌ها و مشکلات معیشتی مقاومت می‌کنند، جولان رانت‌جویان و رانت‌سازان را نمی‌پذیرند.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در اینستاگرام خود نوشت:

١. جنگ اقتصادی علیه مردم ایران کمتر از یک جنگ نظامی نیست. دولت آمریکا برای جبران شکست‌هایش در صحنه تحریم‌ها همواره به ابزار جنگ روانی و تبلیغاتی متوسل می‌شود، مردم عزیز ایران به خوبی به این موضوع پی برده‌‌‌اند.

لذا، مجموعه تصمیم‌گیران و رسانه‌‌‌ها نیز باید، همسو با مردم، برنامه و استراتژی تبلیغاتی داشته باشند. در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، طرح مشکلات و اظهارنظر وتحلیل خصوصا از سوی مسؤلین باید در چارچوب استراتژی باشد.

۲. رانت و فساد در شرایط تحریم تشدید می‌‌شود مبارزه با رانت و مراقبت از فضاهای نفوذ رانت‌جویان از مسیر وضع و اصلاح مقررات، واردات، صادرات، نرخ، سهمیه، توزیع و... بسیار مهم و ضروری است. مردم بزرگوار کشورمان، که در برابر برخی سختی‌ها و مشکلات معیشتی مقاومت می‌‌کنند، جولان رانت‌جویان و رانت‌‌سازان را نمی‌پذیرند.

رسانه‌ها می‌‌توانند نقش برجسته‌‌ای ایفا کنند. بانک مرکزی نیز در این مسیر مصمم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز