خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی در گردهمایی گرامیداشت نهم دی:

ملت ایران توانست همه زخم های ناشی از فتنه را ترمیم کند/ آمریکا هنر شکست خوردن را آموخته است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۷۴

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما بعد از ۹ دی راه پیشرفت را مجدد در پیش گرفت و رهبر انقلاب بزرگترین نقش را در رشد و هدایت جامعه و برملا کردن توطئه و فتنه دشمنان انقلاب اسلامی داشته است. ای خدای بزرگ شاهد باش ما پشت سر رهبر بزرگمان قله های بزرگ را فتح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگر سیاسی ایلنا، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد نهم دی ماه در میدان امام حسین (ع)  گفت: امروز یوم الله ۹دی ماه است، در تاریخ روزهایی قرار دارد که آن ملت در اوج شکوه خود تاریخ جدیدی ساخته است. ملت ایران در طول ۴۰ سال انقلاب خود بارها خالق روزهای الهی بوده اند و می تواند حداقل ۵ یوم الله را که آمریکا را شکست داد نام برد؛ اولین روز۲۲ بهمن بود که با سقوط شاه یک زلزله سیاسی بر پیکر آمریکا وارد شد و هنوز آمریکا از آن رنجور است.

سردار سلامی اشغال سفارت امریکا در ایران تیر خلاصی بر حضور آمریکا در ایران دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود و شکست آمریکا در صحرایی طبس یکی دیگر از شکست های آمریکا از ملت ایران بود.

وی ادامه داد:  نهم دی ماه روزی است که ملت ایران آرزوهای دشمنان را تشییع و تدفین کردند و شکوه و عظمت یک ملت را در منظر همه جهان به نمایش گذاشتند و ایران حقیقی را به همه عالم نمایاندند و نهم دی تصویر تجلی شکوه ملت ایران بود. درود بر آنهایی که آن روز آمدند تا تاریخ صدر اسلام و ایران و تجربیات تلخ تکرا نشود. مردم از تاریخ درس گرفته بودند که اگر ولی زمان خود را تنها بگذارند حادثه مسجد کوفه و عاشورا دوباره تکرار می شود و حرم اهل بیت مورد تعرض قرار می گیرد. می دانستند اگر عمل نکنند 28 مرداد تکرار می شود و دشمنان بر شئون این مملکت حاکم می شوند.  مردم در این روز آفرینش گر یک واقعه ماندگار در تاریخ شدند؛ نهم دی ماه یک تاریخ جدید و ورود هویت جدید و اصلی ملت ایران در عرصه مقاومت است پس گوارای شما باد شهد شیرین این عظمت که شما درخشیدید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به قوت رهبر حکیم خود نشان داد در همه حوادث اگر دنیای استکبار یا دیگر دشمنان کاری را آغاز کنند خاتمه دهنده ملت ایران است و اگر تهدیدی را عملی کنند آن چیزی که تهدید را خاموش می کند ملت ایران است. اگر تحریمی را بخواهند وارد کنند پیروز حقیقی ملت ایران است و این سنت الهی بوده و خدا هرگز در این سرزمین خاموش نمی شود.

وی ادامه داد:‌ ای خدای بزرگ شاهد باش ما هرگز امام خود را تنها نمی گذاریم و پشت سر ولایت فقیه قله های بزرگ را تصرف می کنیم. ملت ما بعد از ۹ دی راه پیشرفت را مجدد در پیش گرفت و رهبر انقلاب بزرگترین نقش را در رشد و هدایت جامعه و برملا کردن توطئه و فتنه دشمنان انقلاب اسلامی داشته است. ای خدای بزرگ شاهد باش ما پشت سر رهبر بزرگمان قله های بزرگ را فتح خواهیم کرد.

وی افزود: ملت ایران توانست همه زخم های ناشی از فتنه را ترمیم کند. امروز شما می بینید امروز شما می بینید مقاومت های مردم ایران به کمک الهام بخشی رهبر ما در سایر بلاد اسلامی هم پاسخ داده شده است. نکته مهمی که باید تاکید کنم قبل از رسیدن به فضای امروز این است که رهبر عزیر ما بزرگترین نقش را در طول همه این پیچیدگی ها و سختی و توطئه ها در هدایت این امت به عهده داشتند و امواج فتنه را با سفینه نجات خویش شکافتند و اگر خدا بخواهد به شخصی عنایت کند به او شرح صدر می دهد.

سردار سلامی گفت: امروز نفوذ منطقه ای ایران بخش های عظیمی از جهان را در بر گرفته است، این نفوذ برای استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است و توانسته بخش های عظیمی از جهان اسلام را نجات دهد. امروز دیگر گزینه نظامی درباره ایران کاربرد ندارد زیرا ایران می تواند در زمین، دریا و هوا راه را بر هر تجاوز گری ببندد.  امروز نفوذ منطقه ای ما بخشی از کره زمین را در بر گرفته که این همان نفوذ آرمان ها، اهداف، آرزوها و روح عدالت خواهی اندیشه های تابناک رهبر انقلاب است که توانسته بخش های مهمی از جهان اسلام را از سیطره سیاسی قدرت های بزرگ نجات دهد.

وی ادامه داد: امروز جبهه استکبار سردرگم شده و مجبورند قدرت ایران را بپذیرند، آنها برجام را امضا و بعد از آن خارج می شوند این یعنی سردرگمی آنها. آمریکا میلیون ها دلار در عراق و سوریه هزینه می کند اما مجبور می شود بدون هیچ دستاوردی از آن خارج شود؛ این یعنی شکست راهبردهای آنها. آمریکا امروز به زبان سیاسی در مسیر روبه رشد به زوال اقتصادی و نظامی رسیده است. این احساس و آرزو نیست یک واقعیت است و بیشترین زوال، زوال عقل استراتژیک و پایان یافتن ذخایر تدبر است که منابع عظیم و ثروت های مادی را در بیابان های این منطقه به هدر می دهند و مجبور به عقب نشینی می شوند.

سردار سلامی با اشاره به دور تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: ملت ایران در این نبرد نیز پیروز می شود، ملت ایران می دانند مذاکره یعنی پذیرش نظرات دشمن؛ پس به آن اعتنا نمی کند. ملت ما می دانند پیروزی از آن آنهاست و به وعد های الهی ایمان دارد و با اعتقاد بر توطئه های دشمنان غلبه می کند. ملت ایران از هر زمان دیگری قوی تر و به آرمان هایش مومن تر و امید وار تر است، دشمنان ما ناامید هستند و قدرت آنها کاهش یافته است و پیروزی نهایی از آن ملت ایران اسلامی ایران است.

سردار سلامی در پایان گفت: صبح برای شما ملت نزدیک است؛ شما شاهد تکرار تجربیات صلح هستید و بدانید ما از هر زمان دیگری قوی تر هستیم. ما از هر زمان دیگری به آرمان هایمان مومن تر هستیم و ما از هر زمان دیگری به اطاعت از رهبری پایبند تر هستیم. آمریکا هنر شکست خوردن را آموخته است و پیروزی از آن شماست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز