خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه:

پیشرفت یگان ویژه در تولید تجهیزات بومی مثال‌زدنی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۵۶

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت و تولید تجهیزات بومی در یگان ویژه مثال زدنی است، گفت: یگان ویژه؛ یگان راهبردی با تحرک بالا برای امنیت نظام در شرایط خاص است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "حسن سلامی" در حاشیه بازدید از یگان ویژه ناجا اظهار کرد :بحمداله امروز شاهد یک پیشرفت و توسعه چشمگیر و جهش دار همراه با  آمادگی  رزمی مطلوب  در مجموعه یگان های ویژه ناجا هستیم.

وی افزود: آنچه که امروز  در بازدید از این یگان و  اجرای مانورها و رزمایش ها مشاهده کردم  ترکیبی از نشاط معنوی،انگیزه اعتقادی،آمادگی جسمانی و مهارت در به کارگیری تجهیزات مدرن  بود.

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به  مدیریت مطلوب در یگان ویژه  بیان کرد: یگان ویژه با سازماندهی مثال زدنی، ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمندی است  که همواره در مواقع حساس و ضروری به خوبی ظاهر شده است.

وی با اشاره به تجهیزات نوین و بومی در یگان ویژه مطرح کرد: پیشرفت این یگان در ساخت و تولید تجهیزات بومی بسیار چشمگیر است، اصولا در مواقع حساس چون نا آرامی و اغتشاشات ؛ اساس بر این است که آسیب جدی نه به جمعیت و نه به کارکنان وارد شود بلکه جهت گیری اصلی "پراکنده سازی اغتشاش بدون یک عارضه انسانی یا تلفات" است که این راهبرد در یگان ویژه ناجا وجود دارد.

سردار سلامی عنوان کرد:  یگان ویژه؛ یگان راهبردی  با تحرک بالا  ( تحرک انسانی و تجهیزاتی) در تامین امنیت است و من از سردار " حسین اشتری "  فرمانده  نیروی انتظامی، سردار " حسن کرمی " فرمانده  یگان های ویژه  به پاس این ظرفیت مثال زدنی و توانمندی های رزمی قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز