خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد:

رشد ۱۱ درصدی ورودی پرونده‌ها به دادگاه‌ها در شش ماهه اول سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۷۳۷

رئیس کل دادگستری استان تهران از افزایش ۱۱ درصدی پرونده‌های وارده به دادگستری در شش ماهه اول سال۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست شورای معاونان دادگستری استان تهران گفت: مردم ما به لحاظ تلاطم و اضطرابی که به دلیل مسائل و نابسامانی اقتصادی در بازار کشور اتفاق افتاد، شش ماهه سختی را پشت سر گذاشتند و در این میان شاهد جنگ تبلیغاتی دشمنان نیز بودیم.

وی افزود: وضعیت موجود شرایط را برای مجموعه دادگستری استان تهران به مراتب سخت‌تر کرد و با این نابسامانی‌ها مواجه بودیم و علاوه بر آن با رسیدگی پرونده‌های قضایی از جمله موضوعات اقتصادی پرونده تشکیل شد.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: در شش ماهه اول سال ۹۷ در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش تعداد پرونده ورودی داشته‌ایم.

اسماعیلی اضافه کرد: نیروی چندانی به بدنه قضایی اضافه نشده و همان همکاران به این پرونده‌ها رسیدگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: این معدل رسیدگی ۱۱ درصدی در بخش‌های مختلف یکسان نبوده و در محاکم استان ۱۳.۲ درصد بوده که دادسراها وضعیت بهتری داشتند و رشد ۴.۸ داشته‌اند.

این مقام قضایی افزود: در دادگاه تجدیدنظر و کیفری یک  ۱۹.۴ درصد افزایش وارده در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بوده و در اجرای احکام مدنی ۳۱.۹ افزایش پرونده وارده بوده است و همچنین در اجرای احکام کیفری ۸.۹ افزایش پرونده وارده  داشته‌ایم که معدل آن ۱۱ درصد بوده است اما با همت و تلاش همکاران این افزایش وارده را جبران کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز