خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه:

حمله موشکی پیام قدرت ایران به منطقه بود/ نباید به کاهش اندک قیمت ارز و طلا قانع شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۶۲

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: پاسداران عزیز ما از ۵۰۰ کیلومتری در ساحل فرات کنار بیخ گوش آمریکایی‌‌‌ها حدود ۴۰ نفر را به درک فرستادند. این پیام قدرت به منطقه بود که اگر در منطقه امنیت می‌خواهید باید کنار ایران باشید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به عملیات ضربت عاشورا گفت: پاسداران انقلاب نشان دادند که در اسرع وقت فرمان نایب امام زمان(عج) ما را اجابت می‌‌کنند و نگذاشتند خیلی طول بکشد. آنها نشان دادند نایب امام زمان (عج) هرچه بگوید این شیران بیشه انقلاب در اسرع وقت لبیک می‌گویند. 

اگر در منطقه امنیت می‌خواهید باید کنار ایران باشید

وی با بیان اینکه اولین ضربه شصت در کردستان به صدا درآمد و دومی بعد از حادثه دلخراش اهواز بود که یک مشت مزدور و خبیث حمله کردند و زن و بچه بیگناه را به خاک و خون کشیدند، اظهار داشت: پاسداران عزیز ما از ۵۰۰ کیلومتری در ساحل فرات کنار بیخ گوش آمریکایی‌‌‌ها حدود ۴۰ نفر را به درک فرستادند. این پیام قدرت به منطقه بود که اگر در منطقه امنیت می‌خواهید باید کنار ایران باشید.

مشاور رئیس‌ قوه قضاییه ادامه داد: این حماسه و ظهور و برروز اقتدار ایران را به سپاه، نیروهای مسلح، مردم و فرمانده کل قوا تبریک می‌گوییم و لازم است در این باره نماز شکر بخوانیم.

 مقام معظم رهبری مانند جدشان انصار را جمع کردند

صدیقی به تجمع بزرگ بسیجیان سراسر کشور در روز پنجشنبه با حضور مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: فرمایشات وحی‌‌‌گونه رهبری در روز پنج‌‌‌شنبه دلگرمی جدید بود که نقشه‌‌‌راه را ترسیم کردند. حضور حدود ۱۰۰ هراز بسیجی برای بار دوم در ورزشگاه آزادی نقطه عطف بود. در بار اول این حضور دلاورمردی‌‌ها را در تاریخ ثبت کردند و هشت سال دفاع مقدس را به وجود آوردند. 

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس ما جزو ذخیره تاریخ و از قطعات بهشتی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مانند جدشان انصار را جمع کردند. جوانان را جمع کردند، زیرا گره‌هایی که باز نمی‌شود به دست همین جوانان باز خواهد شد. جوانان جلال و هیمنه اسلام هستند. البته ریزش‌‌‌هایی هم داریم که ان‌شاالله همین جوانان آن را از منجلاب و بدبختی نجات دهند.

حضرت آقا فرمودند که مشکل وجود دارد اما بحران هرگز

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رهبری در پایان سخنان توصیه‌‌‌های به جوانان کردند که ما باید آن را همیشه به صورت گفتمان داشته باشیم و با این فرمایشات نقشه‌‌‌راه را تعیین کنیم،‌ ابراز داشت: اجتماع دیروز حضرت آقا، کلید زدن یک مسیر جدید بود. ایشان فرمودند ما باید از یک راه جدید برویم، دشمن را حس کنید. ما باید استقامت کنیم همانگونه که هشت سال استقامت داشتیم و خم به ابرو نیاوردیم امروز هم باید همین باشد.

صدیقی با اشاره به سخنان رئیس‌‌جمهور آمریکا بیان کرد: این حرف ابلهانه رئیس‌‌‌جمهور امریکا که گفت سه ماه صبر کنید کار نظام تمام است و قصد داشت نشان دهد بحران وجود دارد، به سنگ خورد و رهبری با درایت پاسخ این فرد را داد؛ حضرت آقا فرمودند که مشکل وجود دارد اما بحران هرگز.

باید ارزش پول ملی حفظ شود 

وی افزود: ما اگر توکل‌مان به خدا باشد و با سرافرازی و پیروزی از جبهه‌‌ها بیرون بیایم به حول و قوه خداوند در این مرحله سیلی محکمی همچون گذشته به آمریکایی‌‌ها خواهیم زد. 

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مسئولان اجرایی کشور هم یادآور شد: آنچه پیش آمده، کام ملت را تلخ کرد. بی‌‌ثباتی در اقتصاد، ارز و طلا حالا هم دارد سیر نزولی را طی می‌‌کند که نشان می‌‌‌‌‌دهد توطئه دشمن بوده و می‌‌شود مدیریت کرد. اینجور نباشد که اندک پائین آمد، قانع شوند. نه، باید ارزش پول ملی حفظ شود و تا جایی تلاش کنند که گره‌‌های زندگی مردم گشوده شوند.حضرت آقا بیش از ۱۰ هزار طرح جهادی ارائه کردند. 

وزارت راه بجای پرداختن به کارهای بیخود اوضاع کامیوندارها را ساماندهی کند

صدیقی به اعتراض کامیونداران نیز اشاره و عنوان کرد: این مسئله‌‌‌ای که برای کامیوندارها پیش آمد، قابل پیش‌گیری بود. کامیوندارها هم باید حواسشان باشد که دشمن از این فرصت استفاده نکند. وزرات راه که متصدی سر و سامان دادن به حمل و نقل کشور است، به جای پرداختن به کارهای بیخود، اوضاع را ساماندهی کند. 

وی با گرامی داشت هفته نیرو انتظامی گفت: در هفته نیرو انتظامی قرار داریم، هیچ گاه نیست نیرو انتظامی در جبهه نباشد. برادران نیروی انتظامی در تامین امنیت، مقابله با هنجارشکنان و مفسدان و در مقابله با مواد مخدر شهیدان بسیاری دادند به خصوص نیروهای ویژه و پلیس امنیت؛ اینها زحمات فوق‌‌‌‌العاده‌‌‌ای دارند، پلیس‌راه شب و روز ندارد، این عزیزان برای برقراری ثبات و امنیت در خیابان‌‌‌ها و سطح شهر همیشه در سرما و گرما در خیابان‌‌ها حضور دارند.

مشاور رئیس قوه قضاییه با اشاره به وضعیت سند تحول آموزش و پرورش اظهار داشت: شخصا وزیر آموزش و پروش را فردی متدین و پاک می‌دانم اما حتما اطلاع دارند که در برخی از نقاط تهران و برخی مدارس چه هنجارشکنی‌‌‌هایی می‌‌‌شود. بنابراین باید حیا، عفت و مهارت زندگی، پیاده کردن حماسه هشت سال دفاع مقدس در متن آموزش‌‌‌‌های مدارس ما باشد و این توقع ما از وزیر آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز