خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از هفته بسیج؛

مزار شهدای شهرستان آمل عطرافشانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۱

گلزار شهدای شهرستان آمل، با حضور مسئولان شهری و نیروهای بسیجی در نخستین روز از هفته بسیج عطرافشانی شد.

همزمان با سراسر کشور گلزار شهدای شهرستان آمل، به صورت نمادین مزار شهدای امام‌زاده ابرهیم(ع) با حضور مسئولان شهری و نیروهای بسیجی در نخستین روز از هفته بسیج عطرافشانی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، فرمانده سپاه ناحیه آمل صبح امروز در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای آمل با تاکید براینکه امام راحل(ره) بهترین، فداکار‌ترین نیرو برای پاسداری از انقلاب اسلامی را در غالب بسیج بیان کرد، اظهار داشت: حضور بسیجیان و مانور آن‌ها در جوار مقام معظم رهبری خود یک بازدارنده بوده است.

سرهنگ مسلم مسلمی با بیان اینکه اقتدار نیروهای بسیجی در هر زمانی امیدوارکننده بوده است، یادآور شد: امروزه اقتدار و حرکت بسیجیان موجب دلگرمی و قوت نیروهای اسلامی و ناامیدکننده برای اهداف دشمنان است.

وی با اعلام اینکه امروزه هرچه داریم از این دیدگاه بسیجی است، اذعان داشت: مسئولی از هر انقلاب اسلامی، دولتی و دستگاه‌های اجرایی پشتوانه مردمی داشته باشد، موفق خواهد بود.

مسلمی ضامن انقلاب اسلامی را تفکر بسیجی بیان کرد و گفت: انگیزه، اخلاص و عمل در این تشکل و نیرو وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید براینکه امروز حضور ایرانیان در پای مذاکرات و اقتدار آن‌ها موجب ترس دشمنان شده است، ابراز داشت: آنهایی که در پای مذاکرات با نمایندگان ما نشستند می‌دانند که طرف مقابل آن‌ها کشوری به نام ایران است.

وی با بیان اینکه توجه آن‌ها به این کشور به قدرت بسیجیان کشور ما برمی‌گردد، تصریح کرد: این عظمت، امنیت و قدرت برگرفته شده از راه شهدایی که طی پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان اسلام مقابله کردند.

به گزارش ایلنا در پایان نیروهای بسیجی و مسئولان شهرستان آمل با در دست داشتن شاخه‌های گل و گلاب به عطرافشانی مزار شهدای امام‌زاده ابراهیم(ع) پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز