خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

تامین امنیت و سلامت در اردوهای راهیان نور اثربخشی این اردو‌ها را افزایش می‌دهد

کد خبر : ۱۱۰۴۹۲

نباید در بحثراهیان نور اسیر کمیت شویم، چرا که تمهید مقدمات این اردو‌ها و برنامه‌ریزی برای آن به گونه‌ای باید باشد که به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

ایلنا: سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تامین امنیت و سلامت سفرهای معنوی اردوهای راهیان نور اثربخشی این اردو‌ها را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " علی اصغر فانی " در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی که امروز صبح برگزار شد، گفت: ارزش‌های کشور جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های امام راحل و همچنین آنچه که در طول هشت سال دفاع مقدس رخ داده باید به نسل بعدی منتقل شود و هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور نیز انتقال این ارزشهای ایرانی و اسلامی است.

فانی خاطر ادامه داد: دانش آموزان در اردوهای راهیان نور می‌آموزند چگونه با افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسند در یک جمع زندگی و تعامل داشته باشند و اردوهای راهیان نور به طور خاص این نوع زیستن را به دانش آموزان می‌آموزد.

به گفته وی در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان و شهدا اجازه ندادند حتی یک متر مربع از خاک ایران از کشورمان جدا شود لذا در این اردو‌ها دانش آموزان پاسداری و دفاع از مرزهای کشور را نیز می‌آموزند.

وی با تاکید براهمیت اردوهای راهیان نور دانش آموزی افزود: اما حفظ سلامت دانش آموزان برای آموزش و پرورش یک اصل است و امیدواریم دانش آموزان به سلامت به این اردو‌ها رفته و بازگردند.

فانی خاطر نشان کرد: نباید در بحثراهیان نور اسیر کمیت شویم، چرا که تمهید مقدمات این اردو‌ها و برنامه‌ریزی برای آن به گونه‌ای باید باشد که به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز