خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

دانشجویان ستاره‌دار و غیرستاره‌دار می‌توانند برای حل مشکلاتشان به کمیسیون آموزش مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۳۴

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دانشجویان چه ستاره‌دار و چه غیر‌ستاره‌دار اگر مشکل دارند و فکر می‌کنند که از طریق کمیسیون می‌توانند آن را حل کنند، مستندات خود را به ما ارائه کند.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره پیگیری وضعیت دانشجویانی که از تحصیل بازمانده‌اند و ستاره‌دار شدن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: طبیعتا دانشجویانی که از تحصیل بازمانده‌اند ابتدا برای حل مشکل خود باید به دانشگاه بروند اگر آن‌جا مسائل‌شان برطرف نشد به وزارت علوم و نهادها و سازمان‌های نظارتی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: نمایندگان هم در کمیسیون آموزش و تحقیقات که یک کمیسیون تخصصی است در خدمت دانشجویان هستند؛ کسانی که مشکل دارند، اگر فکر می‌کنند که ما به عنوان قانون‌گذار و نقش نظارتی که بر عهده داریم می‌توانیم به آن‌ها  کمک کنیم مشکلات خود را به ما اعلام کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دانشجویان چه ستاره‌دار و چه غیرستاره‌دار اگر مشکل دارد و فکر می‌کنند که از طریق کمیسیون می‌توانند آن را حل کنند، مستندات خود را به ما ارائه کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است اگر کسی یا هر گروهی احساس می‌کند قانون نقض شده است و اجرا نشده، ما به عنوان نقش نظارتی می‌توانیم کمکش کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز