خبرگزاری کار ایران

در هفته دفاع مقدس انجام شد:

بازدید نماینده نور و ومحمودآباد از بزرگترین پروژه راه روستایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۲

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماینده نور و ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی از بزرگترین پروژه تعریض راه روستایی تازه‌آباد از توابع بخش سرخرود محمودآباد بازدید کرد.

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماینده نور و ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی از بزرگ‌ترین پروژه تعریض راه روستایی تازه‌آباد از توابع بخش سرخرود محمودآباد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد، این بازدید که به همراه بخشدار سرخرود و رئیس اداره راه‌وشهرساز ی محمودآباد صورت گرفت، اهالی روستای تازه‌آباد پس از بازدید از جاده تعریضی با مسئولان شهریستانی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این روستا جمع شدند.

یکی از اهالی روستا به نمایندگی به بیان مشکلات موجود در اجرای این پروژه و کمبود اعتبار جهت اجرای پروژه ابراز داشت: از نماینده محترم مردم محمودآباد و نور در مجلس اسلامی خواستار تخصیص ۸۳۰ میلیون ریال جهت تجهیز و بازسازی جاده این روستا را از استانداری هستیم.

وی بیان داشت: یکی از اساسی‌ترین مشکل در این محور وجود تیربرق‌هایی است که با توجه به طرح اجرای بلوار در وسط اینجاده تقاضای همکاری لازم از سوی اداره برق سرخرود را داشته تا این تیربرق‌ها در مسیر این بلوار‌ها قرار گیرد.

وی ساماندهی بافت روستایی در بعضی از محورهای جاده‌ای روستا از این نماینده خواستار شد و گفت: متاسفانه با اجرای حریم روستایی و طرح هادی در روستای تازه‌آباد این بافت به شکل نامناسبی تعیین شده است.

این نماینده با اشاره به وجود زمین ورزشی به مساحت چهار هزار مترمربع از سوی اهالی محل از بلااستفاده بودن این زمین در محل عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه این روستا افتخار داشته تا ملی‌پوش تیم ملی والیبال کشور عادل غلامی را در همین زمین خاکی روستا وارد میادین ملی و بین‌المللی کند، هم‌اکنون جوانان این روستا در زمین‌های خاکی به بازی می‌پردازند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس اسلامی پس از اظهارات اهالی روستا با ابراز رضایتمندی از خودیاری روستای تازه‌اباد بیان داشت: با مشاهده اینجاده و مشارکت مردمی واقعا جای شگفتنی، تشکر و قدردانی دارد که استان مازندران چنین مردمانی را در خود دارد.

عبدالوحید فیاضی این ایثارگری‌های مردم را به مانند رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: در ادامه اجرای تعریض اینجاده در کنار مردم نیاز به تعامل و مشارکت مسئولان استانی و شهری است تا به اتمام این پروژه پرداخت.

وی با اشاره به سهم بودجه اینجاده از سوی اعتبارات تملک دارایی استانداری مازندران عنوان کرد: با توجه به تماس تلفنی با فرماندار محمودآباد جهت تخصیص اعتبار اینجاده، باید طی مذاکره فرمانداری هماهنگی لازم با استانداری مازندران صورت گیرد تا اعتبار آن در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مورد تصویب قرار گیرد.

فیاضی با اعلام اینکه در جهت اجرای بافت روستایی در ابتدای روستا باید ۸۰ درصد عوارض و بهره‌برداری از سوب این روستا انجام شود، اذعان داشت: با پیگیری اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار با بخشداری سرخرود در صورت عدم اجرای آن و اطلاع‌رسانی به شدت در این امر با مسئولان اجرایی برخورد می‌شود همچنین در اجرای بافت داخل محل نیز باید به رفع مشکلات پرداخت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری بخشدار سرخرود و اعضای شورای اسلامی روستا با مدیرکل شرکت برق منطقه‌ای مازندران ابراز داشت: با توجه به اینکه تعریض این راه روستایی به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تعریض راه روستایی در شهرستان محمودآباد، با همکاری مسئولان شهری و طی بازدید مدیرکل برق استان نسبت به نصب تیربرق در مسیر بلوار جاده هر چه زود‌تر اقدام شود.

وی با اشاره به وجود زمین ورزشی و مشکلات موجود این زمین در روستا یادآور شد: با تعامل بخشداری سرخرود جهت برق‌رسانی و پنس‌کشی اطراف زمین از سوی دهیاری محل اقدامات اولیه صورت گیرد.

فیاضی خاطرنشان کرد: در اشاره به مدرسه ابتدایی این روستا می‌توان به چند گونه برای آبادی و توسعه عمرانی روستا چون احداثپارک و بوستان روستایی، کتابخانه، دفتر دهیاری مورد استفاده قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز