خبرگزاری کار ایران

کاتب در نطق میان دستور:

مشکلات اقتصادی، تحمل را از مردم گرفته است/ روز به روز بر قیمت اجناس اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۹۲

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی تحمل مردم را گرفته است ، خانواده‌ها و جوانان، سالمندان و بازنشستگان با مشکل روبه‌رو هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی غلامرضا کاتب در نطق میان دستور خود با بیان این که مهم ترینه راه‌حل شرایط کنونی کشور و راه‌حل مقابله با استعمار و آمریکا تلاش بر کنترل فضای جامعه است، گفت: جامعه در حال تجربه یک جنگ اقتصادی استجنگی که به رهبری آمریکا و مشارکت عربستان سعودی آغاز شده، اما در این جنگ سناریوهای فرهنگی هم وجود دارد.

وی با اشاره به این که استعمار و استکبار تلاش می‌کند در داخل کشور میان مسئولین و مردم تفرقه ایجاد کنند.، بیان کرد:آنها به دنبال سلب اعتماد مردم از مدیران کشور هستند،همه مسئولین باید رابطه خود را نزدیک‌تر کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید توجه کنیم که مشکلات اقتصادی تحمل را از مردم گرفته، مسئولین باید در واقعیت نشان دهند که در کنار مردم هستند و برای مشکلات راهکار دارند. دست یاری را به سمت ملت دراز کنند، چرا که راه برون رفت از این شرایط استقامت ملت عظیم ایران است.

وی با تاکید بر این‌که نباید اجازه دهیم عده‌ای منافع بخشی و گروهی خود را بر منافع ملی ترجیه دهند و برخلاف سیاست‌های کلان تصمیم‌گیری کنند، گفت: نباید از تریبون‌های نظام نطق‌های خلاف وحدت ملی قرائت شود و افتخارات ۴۰ ساله نظام زیر سوال برود.

کاتب افزود:باید وحدت را مورد توجه قرار دهیم، فقط به ملت بیندیشیم؛باید بپذیریم در برخی از تصمیمات انحراف داشته‌ایم. برای مثال در هزینه‌های جاری کشور ما سالانه ۳۰ هزار میلیارد هزینه کشور را افزایش دادیم.  روز به روز بر قیمت اجناس اضافه می‌شود. تورم افسارگسیخته کمر مردم را خم کرده است.

وی ادامه داد:خانواده‌ها و جوانان، سالمندان و بازنشستگان با مشکل روبه‌رو هستند،قشر متوسط ما با چالش معیشت روبه‌روست.ما باید مدیریت جدید را پیش گیریم و در این حوزه تلاش کنیم. ما باید به تولید، به رفع موانع تولید، حذف تشریفات اداری و کنار مردم بودن توجه کنیم. باید به برخورد با مفسدین در هر مقام و جایگاهی باشند اهتمام ورزیم. 

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز موضوع مورد توجه اقتدار است، اقتدار و توجه به مسائل ملی کشور که مورد توجه مقام معظم رهبری است. این اقتدار موجب افزایش عزت ملی و در مسیر صحیح قرار گرفتن سه قوه است.

وی ادامه داد: یکی از چالش‌های موجود استفاده نادرست از فضای مجازی و افزایش توهین‌ها و افتراها به چهره‌ها و مدیران کشور است. عدم کنترل این فضا موجب مشکلاتی می‌شود و تاثیر مطلوبی ندارد. کآقای رحمانی فضلی امنیت راه اصلی توسعه‌یافتگی است به فکر حرمت مردم باشید. نگذارید نااهلان از فضای مجازی غیرعمد سوء‌استفاده کنند. آقای اردکانیان آب شرب و کشاورزی معضلی برای گرمسار شده است. آقای شریعتمداری موضوع احتکار در صنعت خودرو در رسانه‌ها و صداوسیما نشان داد این سهل‌انگاری عواقب خوبی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز