خبرگزاری کار ایران

حاجی‌دلیگانی:

چرا وزارت صنعت را مورد محاکمه قرار نمی‌دهند؟/ هیچ آماری از مرکز پژوهش‌ها مشاهده نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۳۱۰

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به نمایندگان گفت: ما چرا اینجا نشسته‌ایم؟ نقش مرکز پژوهش‌ها چیست؟ هیچ آماری از مرکز پژوهش‌ها مشاهده نمی‌کنیم حداقل آمارها را به صورت کاغذی توزیع کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جریان قرائت گزارش ریشه‌یابی عوامل قاچاق ارز و کالا گفت: ریشه قاچاق دست کسانی است که مسئول اجرای قانون بودند. این گزارش‌های تهیه شده از دستگاه‌های مسئول اجرایی و نظارتی به دست آمده است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که بین دو بسته ارزی ۱۸ مییارد دلاری رخ داده به نحو مبتذلی مصرف شده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به نمایندگان گفت: ما چرا اینجا نشسته‌ایم؟ نقش مرکز پژوهش‌ها چیست؟ هیچ آماری از مرکز پژوهش‌ها مشاهده نمی‌کنیم حداقل آمارها را به صورت کاغذی توزیع کنند.

وی ادامه داد: چرا اطلاعات کافی به سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا ارجاع داده نشده است؟ چرا وزارت صمت را مورد محاکمه قرار نمی‌دهند؟ چرا از افراد کم‌اطلاع استفاده کردند کارت‌های شناسایی آنان را گرفتند و با آنها کالا را وارد کردند و مالیات را بر عهده کسانی گذاشتند که هیچ توان پرداختی ندارند. سودها به جیب چه کسانی رفته است.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه آیین‌نامه مبارزه با قاچاق کالا و ارز چرا تا دو سال طول کشید تا توسط دولت تهیه شود، گفت: ما شاهد کار انجام شده در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نبودیم. چرا وقتی سه هزار کانتینر ظروف شیشه و کریستال به اسم شیشه خرده وارد کشور شد کاری نکردیم؟ چرا ۸۰۰ تن الکل سفید که گواهی صادرات برایش صادر شده در انبارهای کشور یافت می‌شود؟ چرا نظارت بر کارت سوخت را اجرایی نکردید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز