خبرگزاری کار ایران

مقصودی در موافقت با استیضاح وزیر کار:

معاون پارلمانی دولت به نمایندگان گفت که «درباره استیضاح ربیعی خودتان می‌دانید»

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۰۴

نماینده سبزه‌وار مدعی شد: آقای ربیعی تو رند همه فتنه‌ها و هر گونه بی‌اعتمادی مردم به مجلس هستی. شما از ابتدای انقلاب مسئولیت‌های بی‌شماری داشته‌اید بگویید چه گلی به سر این کشور و مردم زده‌اید. شما موجب اختلاف بین کارگر و کارفرما بوده‌اید و بسیاری مشکلات دیگر را ایجاد کرده‌اید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مقصودی نماینده سبزوار و جغتای گفت: به مردمی که نمایش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را امروز دیدند، سلام می‌کنیم. خطاب من امروز نه به وزیر کار بلکه به شما آقای رئیس‌جمهور است شما مقصرید شمایی که ادعای آشتی ملی دارید اما وزیری که رای ناپلئونی آورد نگه داشتید اگر شما به فکر آشتی ملی بودید، وزیری را که سه بار استیضاح شده بود را در کار نگه نمی‌داشتید. معاون پارلمانی شما آقای امیری با من صحبت کرد و به من گفت از کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی دفاع کنید اما در مورد ربیعی خودتان می‌دانید و مسئولیت هر آنچه که اتفاق افتاد، به عهده خودتان خواهد بود. برخی امروز حرمت مجلس را از بین بردند.

وی خطاب به ربیعی گفت: آقای ربیعی تو رند همه فتنه‌ها و هر گونه بی‌اعتمادی مردم به مجلس هستی. شما از ابتدای انقلاب مسئولیت‌های بی‌شماری داشته‌اید بگویید چه گلی به سر این کشور و مردم زده‌اید. شما موجب اختلاف بین کارگر و کارفرما بوده‌اید و بسیاری مشکلات دیگر را ایجاد کرده‌اید.

وی افزود:‌ مگر وزارت کار به اقتصاد ارتباطی ندارد و به نوعی وزارت اقتصاد نیست؟ بانک توسعه، تعاون یک و نیم میلیارد دلار از ذخیره ارزی کشور پول برداشته است بگویند با این پول چه کار کردند؟ در همه زمینه‌ها و صندوق‌های دیگر هم عملکرد بهتری نداشته‌اید. زبان‌بازی شما آقای ربیعی زبان‌زد خاص و عام است.

وی ادامه داد: نوای بینوایی کودکان کار، زنان بی‌سرپرست، کارتن‌خواب‌ها، تعاونی‌ها ورشکسته و بسیاری دیگر گوش جامعه را کر اکرده است در مقابل فریاد آنها ما دلمان را به ماندن در کرسی نمایندگی مجلس خوش کرده‌ایم. چرا مردم به خاطر مجموعه فرسوده شما باید هزینه دهند؟ انتصابات شما در شستا به چه صورت است؟ آیا شما از وضعیت کارگرانی که با حقوق‌های ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان کار می‌کنند و مدت‌هاست معوقه مزدی دارند خبر دارید؟ از کارگرانی که از کارفرما شلاق خورده‌اند اطلاعی دارید و یا آنهایی که در معدن و دریا نابود شده‌اند؟ شما وزیر تعاونی‌های ورشکسته و فقر و بیکاری هستید چه بر سر برنامه‌های شما آمد.

وی در پایان گفت: اگر تمام افرادی که در وزارتخانه شما پیگیر برگزار نشدن استیضاح بودند به وظایف خود عمل می‌کردند شاید مردم کشور ما شرابط بهتری داشتند. به شما نمایندگا ن می‌گویم که نگذارید که مثل فلان کشور مردم به ما هجوم آورند و کاری که نباید کرد را با نمایندگان بکنند. /رفائی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز