خبرگزاری کار ایران

علوی، آذری جهرمی و ظریف به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۸۲

وزیر اطلاعات، وزیر ارتباطات و وزیر امروز خارجه این هفته برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون انمنیت ملی و سیاست خارجی می‌روند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، روز یکشنبه دعوت از وزیر اطلاعات برای بررسی سوال آقایان جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندواب(دو مورد) و کاظم جلالی نماینده تهران، ری ، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارد.

روز دوشنبه دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر امروز خارجه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوالات نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلاب و همچنین بررسی موضوع امنیت در فضای مجازی و اقدامات صورت گرفته در جهت بومی سازی شبکه های پیام رسان داخلی در کمیسیون امنیت ملی حاضر خواهد شد.

دعوت از وزیر امور خارجه جهت بررسی سوال آقایان فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم (دو مورد)، ولی داداشی نماینده مردم آستارا، مشترک سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیوان دره و کامیاران و دوازده نفر از نمایندگان، جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد، سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد، مشترک جهانبخش محبی نیا، محمد جواد فتحی و فریدون احمدی نمایندگان میاندوآب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و زنجان و طارم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و برخوار، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش، کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، علی ساری نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در دستور کار جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز