خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون امنیت ملی؛

موضوع امنیت منطقه با حضور جمعی از سفرا مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۴۳

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور سفرای تعدادی از کشورها از جمله عراق، پاکستان و افغانستان تشکیل شد.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور سفرای تعدادی از کشورها از جمله عراق، پاکستان و افغانستان تشکیل شد.

وی تاکید کرد: تعدادی از سرکنسولگری ها هم حضور داشتند و درباره مباحثی از قبیل توسعه روابط اقتصادی و دیپلماسی عمومی و پارلمانی توضیحاتی ارائه شد و نمایندگان هم دیدگاه‌های خود را در این باره مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: بررسی آخرین روابط دوجانبه با این کشورها هم از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون بود. همچنین بر همکاری‌های پارلمانی و گردشگری تاکید شد و مشکلات و موانعی که بر سر راه این همکاری‌ها وجود دارد در کمیسیون مورد ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش این کشورها در ایجاد همکاری‌های دوجانبه از موضوعات مطرح شده بود و ما تسریع در تصویب توافق‌نامه‌ها برای پیش‌برد همکاری‌ها را مدنظر قرار دادیم.

نجفی خوشرودی با اشاره به موضوع تروریسم گفت: از آن جایی که این کشورها خودشان درگیر با تروریسم هستند بر همکاری‌های مشترک در مبارزه با تروریسم تاکید کردیم و بحث ایجاد امنیت در منطقه را مورد بررسی قرار دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز