خبرگزاری کار ایران

حضور جمعی از سفرا در جلسات هفته جاری کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۳۷

این هفته علاوه بر نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با کمیسیون انرژی در خصوص مسائل مرتبط با شرکت‌های نفتی سرمایه‌گذار در ایران، روابط ایران با کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه نشست مشترک با کمیسیون انرژی در خصوص مسائل مرتبط با شرکت‌های نفتی سرمایه‌گذار در ایران و همچنین بررسی روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان، سوریه، ونزوئلا و کوبا با حضور سفرای ایران در این کشورها در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

روز دوشنبه دومین جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با کمیسیون‌های قضایی و حقوقی، صنعت، معدن و تجارت جهت استماع گزارش کارگروه ویژه مقابله با پدیده قاچاق پوشاک در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشکیل خواهد شد.

بررسی روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای نروژ، سوئد، اسپانیا، چین، ژاپن، روسیه، آفریقای جنوبی، هلند، اتریش، آلمان و انگلیس با حضور سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها در دستور کار روز دوشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارد.

دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بررسی روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و ترکیه با حضور سفرای ایران در این کشورها اختصاص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز