خبرگزاری کار ایران

بیانیه قدردانی نمایندگان مجلس از تیم ملی فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۶۴

نمایندگان مجلس با قرائت بیانیه‌ای در صحن علنی از تیم ملی فوتبال ایران تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس طی بیانیه ای از تیم ملی فوتبال ایران تشکر و قدر دانی کردند که محمدعلی وکیلی  این بیانیه را در صحن علنی قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 نیرو بود مرد را راستی/ ز سستی کژی زاید و کاستی

مردان مرد ایران زمین حاضر در جام جهانی روسیه، میلیو‌ن‌ها فوتبال‌دوست جهان نظاره‌گر غیرت و غرور شیرمردان در بازی جوانمردانه با بزرگان فوتبال دنیا بودند.

صحنه‌های هنرمندانه هر یک از شما قهرمانان ایران زمین در رویارویی با بهترین‌های فوتبال جهان در خاطر فوتبال دنیا خواهد ماند. دوربین‌های جهان یک بار دیگر جسارت و شهامت ایرانیان را در ایران دوستی به تصویر کشیدند.

وطن یعنی گذشته حال فردا

تمام سهم یک ملت ز دنیا

وطن یعنی چه آباد و چه ویران

وطن یعنی همین جا یعنی ایران

این توفیق که صدها دل ایرانی را همراه کردید جز در سایه هدایت درست، وحدت و یکپارچگی دینی و از خودگذشتگی دست یافتنی نبود، خدا را شاکریم که خوش درخشیدید و موجب شادی میلیون‌ها دل ایرانی شدید.

ما نمایندگان ملت بر خود لازم می‌دانیم ضمن شادباش مراتب تشکر و تقدیر مردم شریف ایران از تک تک کاروان فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ را اعلام بداریم.

فرزندان عزیز ایران بی‌شک درخشش بی‌نظیر شما قابل اندازه‌گیری نیست و بر دولتمردان فرض است برای تقویت روحیه، تلاش شما عزیزان را قدر بدانند و ارج بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز