خبرگزاری کار ایران

با حضور مراجع تقلید و اقشار مختلف مردم؛

مراسم ارتحال حجت الاسلام طباطبائی(ره) در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۵۲

مراسم ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبائی(ره)، با حضور علما و مراجع تقلید، و اقشار مختلف مردم، در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبائی(ره)، از همراهان امام خمینی(ره) در دوران انقلاب و از اساتید برجسته اخلاق، جمعه شب و با حضور مراجع تقلید و شخصیت های برجسته حوزوی در شبستان امام خمینی(س) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار شد.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی و آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، حجج اسلام و المسلمین کاملان و موسویان به نمایندگی از مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، آیت الله حسینی بوشهری، عباس کعبی و عبدالمحمود عبداللهی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام فصیحی به نمایندگی از لاریجانی رئیس مجلس، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، آیت الله محمود رجبی، آیت الله علوی بروجردی، حجت الاسلام و المسلمین بهجت فرزند مرحوم آیت الله العظمی بهجت، سیدمهدی صادقی استاندار قم، سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و برخی دیگر از مسئولین استانی و شخصیت های حوزوی، از حاضران در این مراسم بودند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری از اعضای مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم، سخنران این مراسم بود و با بیان این که محبت مرحوم طباطبائی(ره) در دل مردم جای گرفته بود و مردم به او عشق می ورزیدند، گفت: او از علمای مردمی بود که از کار مردم تا حد امکان گره گشایی می کرد.

خاطرنشان می شود، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبائی(ره)، پنجشنبه ۲۷اردیبهشت‌ماه۹۷ مصادف با روز اول ماه رمضان، دار فانی را وداع گفت و پیکر پاکش پس از تشییع در تهران و سپس در شهر قم، در صحن اتابکی حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز