خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس سازمان انرژی اتمی درگذشت حجت‌الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۹۴۴

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی درگذشت حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت علی اکبر صالحی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. 

با نهایت تاسف و تألم اطلاع یافتم که حضرت حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، استاد برجسته اخلاق و از یاران صدیق حضرت امام (رحمت‌الله علیه) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همزمان با فرارسیدن ماه ضیافت الهی دعوت حق را لبیک گفته و به اجداد طاهرینش پیوسته است. آن بزرگوار که در زمره السابقون نهضت اسلامی و از فعالان و کوشندگان خستگی‌‌‌ناپذیر انقلاب اسلامی قرار داشت، در کمال فروتنی و با صمیمیتی مثال‌‌زدنی، بر سر پیمان و آرمان خود استوار ماند و در جایگاه ناصحی مشفق و پدری مهربان بر ضرورت حفظ مودت و وحدت اسلامی و همبستگی ملی تاکید نمود و از این رهگذر نامی نیک از خود بر صحیفه روزگار به یادگار نهاد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یاران و دوستداران آن عزیز فقید و بویژه خانواده مکرم و معزز آن بزرگوار، از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز