خبرگزاری کار ایران

با حضور علما و اقشار مختلف مردم؛

پیکر حجت‌الاسلام طباطبایی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۳۲

با حضور علما و اقشار مختلف مردم قم، پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبائی، در شهر قم تشییع و در حرم حضرت معصومه«س» به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم تشییع جنازه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی، استاد برجسته اخلاق و از یاران امام خمینی«ره»، عصر امروز جمعه، از مسجد امام حسن عسکری «ع» قم به سمت حرم حضرت معصومه «س» برگزار شد.

اقشار مختلف مردم در کنار علما، در این مراسم حضور داشتند و در نهایت آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر این عالم فقید نماز خواند.

پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در پایان این مراسم، در صحن اتابکی حرم حضرت معصومه «س» به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

آیت‌الله مسعودی خمینی، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله علوی بروجردی، اعضای بیت آیت‌الله العظمی صانعی، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب، حجت‌الاسلام احمد خاتمی، حجت‌الاسلام عباس کعبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نادی و... و همچنین استاندار قم، از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله طباطبائی بودند.

مراسم ترحیم این عالم فقید، امشب رأس ساعت ۲۲:۰۰ در شبستان امام خمینی«ره» حرم حضرت معصومه«س» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز