خبرگزاری کار ایران

باحضور شخصیت‌های حوزوی و اقشار مختلف مردم؛

پیکر آیت‌الله آدینه‌وند در قم تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۳۵

مرحوم آیت‌الله آدینه‌وند از اساتید رئیس‌جمهور بود / آیت‌الله محفوظی بر پیکر این عالم‌فقید، نماز میت خواند / پیکر آیت‌الله آدینه‌وند در حرم‌حضرت‌معصومه(س) به خاک سپرده شد / مراسم ارتحال، امشب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

پیکر مرحوم آیت الله آدینه وند از علمای برجسته حوزه علمیه قم و از اساتید دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، صبح امروز در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم تشییع جنازه مرحوم آیت‌الله محمدرضا قبادی آدینه‌وند استاد برجسته ادبیات عرب حوزه، صبح امروز «چهارشنبه ۲مهرماه»، با حضور علمای برجسته حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم قم و لرستان، از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم تا حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله آدینه‌وند، افرادی نظیر آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، حجج اسلام والمسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، برخی از اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه، مدیران ارشد حوزوی، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، تنی چند از اعضای خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان و مردم استان لرستان و استان قم و همچنین جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه، حضور داشتند.

آیت الله محفوظی از علمای برجسته حوزه علمیه قم، نماز میت را در صحن اصلی حرم حضرت معصومه(س)، بر پیکر آیت‌الله آدینه‌وند اقامه کرد و در نهایت پیکر این عالم فقید در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

مراسم ارتحال آیت‌الله آدینه‌وند، امشب و پس از نماز مغرب و عشاء، در مسجد اعظم قم، برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، آیت‌الله آدینه‌وند، عصر ۳۰ شهریور ماه، بر اثر کهولت سن درگذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز