خبرگزاری کار ایران

دیدار سرکنسول ایران در اربیل با دو سیاستمدار کردستانی

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۸۳

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل با رییس اداره دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق و رئیس شاخه حزبی موسوم به مالبند اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عبادی روز گذشته با حضور در محل دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق با استاد فاضل میران، رییس اداره دفتر سیاسی حزب دیدار و گفت‌‌‌وگو  و مراتب تسلیت خود و مقامات جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت مرحوم دلوان ادریس بارزانی را تجدید کرد.

در این نشست که تنی از کارشناسان کنسولی و حزب دموکرات کردستان عراق حضور داشتند، روابط تاریخی فیمابین مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای توسعه همه‌‌‌‌جانبه روابط مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

همچنین سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل و هیات همراه روز گذشته با حضور در دفتر حزبی اتحادیه میهنی کردستان عراق انتصاب آقای شالاو کوسرت رسول به سمت ریاست شاخه حزبی موسوم به مالبند را به ایشان تبریک گفت.

طرفین در این دیدار ضمن اشاره به نقش موثر مرحوم جلال طالبانی در مهندسی روابط فیمابین و ارتباط با بغداد بر ادامه تعامل سازنده تاکید کردند.

شالاو کوسرت رسول، عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی است که اخیرا به مسئولیت دفتر حزب در اربیل منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز