خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد:

جریمه ۱۴۵ میلیارد تومانی متخلفان در ۱۰ روز/ تشکیل ۱۷ هزار پرونده

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۱۰۱

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل ۱۷ هزار پرونده و جریمه ۱۴۵ میلیارد تومانی متخلفان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدیاسر رایگانی، سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشکیل ۱۷ هزار و ۷۵۱ فقره پرونده در ۱۰ روز نخست اجرای این طرح گفت: متخلفان تاکنون به پرداخت ۱۴۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: تخلفات بخش کالا و خدمات از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور با ۱۴ هزار و ۲۷۳ پرونده بیشترین تعداد پرونده‌‌‌های ۱۰ روز نخست اجرای طرح را تشکیل می‌‌‌دهد و با در نظر گرفتن این مساله به هموطنان عزیز توصیه می‌‌کنیم در هنگام خرید به قیمت درج شده روی کالا توجه کنند و از خرید کردن بدون دریافت فاکتور خرید یا خرید کالاهای بدون اتیکت قیمت، خودداری کنند.

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در مورد مهمترین پرونده‌های تشکیل شده اظهار داشت: در استان اصفهان چهار واحد پوشاک‌فروشی به دلیل تخلفات متعدد و تکرار تخلفات پلمب شده‌‌‌اند و ۳۱۵۰ کیلوگرم برنج غیرقابل مصرف با گزارش کارشناسان بهداشت معدوم شده است.

رایگانی افزود: در استان خراسان جنوبی طی بازدید از ۶۵ انبار، ۲۲۰ تن پیاز از محتکرین کشف و علاوه بر جزای نقدی محتکرین محکوم به عرضه کالای مکشوفه در سطح بازار شدند.

وی اضافه کرد: با شش واحد عرضه، تولید و فروش شیرینی به دلیل عدم رعایت مصوبه خالص فروشی (کم‌‌‌فروشی) در استان قزوین برخوردهای قانونی صورت گرفته و این متخلفین ضمن الزام به رعایت مصوبه مذکور به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات با اشاره به پلمب ۹ واحد رستوران و قنادی در استان البرز تصریح کرد: تاکنون ۵ تن گوشت غیربهداشتی در این استان کشف و معدوم شده و با توجه به ضرورت استقرار شعبه سیار در جاده چالوس به دلیل افزایش گزارش تخلفات و سهولت دسترسی مردم برای احقاق حقوقشان، این شعبه تا دو روز دیگر افتتاح خواهد شد.

رایگانی ادامه داد: استان‌‌هایی همچون فارس و قم نیز حسب ضرورت شعب سیار خود را در جمکران، تخت جمشید و فرودگاه‌‌ها مستقر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز