خبرگزاری کار ایران

انتصاب سخنگوی طرح نظارت نوروزی در سازمان تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۹۹

با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، «سیدیاسر رایگانی» به عنوان سخنگوی طرح نظارت نوروزی ۹۷-۹۶ سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی «سیدیاسر رایگانی» سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی طرح نظارت نوروزی سال ۹۷-۹۶ این سازمان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به ضرورت برقراری ارتباط حرفه‌ای و منسجم با رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب، تبیین اهداف سازمانی به صورت یکپارچه، افزایش آگاهی بخشی و پاسخگویی به افکار عمومی در مورد عملکرد سازمان، برنامه ریزی اصولی برای ارتباط با رسانهها و وحدت رویه در اطلاع رسانی و با عنایت به حسن سابقه و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی سال ۹۷-۱۳۹۶ منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود به منظور آگاهی بخشی و معرفی عملکرد سازمان به مردم تا پایان طرح مذکور، تعامل و همکاری شایسته ای با اصحاب رسانه داشته باشید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در چارچوب قوانین و مقررات، در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز