خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سال ۹۷ سال ارتقاء آمادگی رزمی، قدرت و تحرک نیروی زمینی ارتش خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۹۲۰

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: سال ۹۷ سال ارتقای آمادگی رزمی، قدرت، تحرک و چالاکی نزاجا باشد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی در دهمین همایش و گردهمایی فرماندهان یکان‌‌های عمده نیروی زمینی ارتش در این نیرو گفت: آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی ارتش در سال ۹۶ نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: تمام تهدیدات را رصد و برابر انواع آن راهکارهای مناسبی را در دستورکار قرار دادیم، در حال حاضر تمامی پایگاه‌‌‌‌‌های مناطق مرزی کشور که سربازان خدوم و مومن نیروی زمینی مستقر هستند مجهز به تجهیزات و تسلیحات روزآمد شده و به معنی واقعی کلمه یکان های متحرک هجومی و واکنش سریع را در نیروی زمینی ارتش با رویکرد و ساختار جدید راه‌اندازی کرده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از وظایف مهم نیروی زمینی ارتش را ارتقای توان و آمادگی رزمی در تمامی ردها خواند و تصریح کرد: چابکی و تحرک از جمله مولفه‌‌‌‌های مهم در نیروی زمینی ارتش است که باید در یگان‌‌های نیروی زمینی جاری و ساری شود و تمامی فرماندهان باید قدرت آتش تجهیزات خود را به ۱۰۰ درصد برسانند. 

نعمتی با بیان اینکه نیروی زمینی با حضور پر شور مسئولانه، همیشه پشتیبان ملت است، خاطرنشان کرد: در رویدادها و اتفاقات غیرمترقبه که در طول سال ۹۶ برای ملت قهرمان و نستوه کشور عزیزمان رخ داد، نیروی زمینی ارتش با حضور پرشور و مسئولانه خود در کنار مردم ایستاد و ماموریت‌‌ها را یکی پس از دیگری به نحو شایسته به پایان رساند، این نشان از آمادگی رزمی و روحیه بالای کارکنان ارتش دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در انجام کارهای سنگین امتحان خود را پس داده است، ابراز داشت: امروز نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و توانمندی تک تک کارکنان این نیرو موجب شد امنیت چشمگیری در مرزهای کشور برقرار شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز