خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشکده ساری‌شناسی:

کتاب‌خوانی، شناسنامه و هویت یک ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۸

نمایشگاه در مقایسه با سال‌های قبل، از نظر کیفی، رشد داشته است. / برگزاری نمایشگاه کتاب در دهه‌ی فجر، بخشی از هویت ما است.

رئیس پژوهشکده ساری‌شناسی، اسلامی با اشاره به اینکه امکانات تهیه شده در نمایشگاه کتاب، قابل تقدیر است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در دهه‌ی فجر، بخشی از هویت ما است.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین اسلامی در بازدید از دهمین نمایشگاه سراسری کتاب مازندران، اظهار داشت: نمایشگاه در مقایسه با سال‌های قبل، از نظر کیفی، رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ارشاد در برگزاری نمایشگاه کتاب، آبروداری کرد، افزود: ناشران معتبری در نمایشگاه حضور یافته‌اند و کتاب‌های خوبی هم ارائه شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه امکانات تهیه شده در نمایشگاه کتاب، قابل تقدیر است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در دهه‌ی فجر، بخشی از هویت ما است.

وی با بیان اینکه مازندران استانی است که موزه و نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی و هنری ندارد، تصریح کرد: تجهیز مرکزی برای برگزاری نمایشگاه، به مراتب توان‌فرساتر و پرهزینه‌تر از استان‌هایی است که فضای دائمی نمایشگاهی دارند.

رئیس پژوهشکده ساری‌شناسی با اشاره به اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب در این هوای سرد، امیدبخش است، ادامه داد: نشان می‌دهد مردم ما شناسنامه‌ خود را پاره نکردند.

وی با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی، شناسنامه و هویت یک ملت است، تصریح کرد: اگر در خانه‌ای به جای قفسه کتاب، ویترین اشیای شیشه‌ای باشد آن خانواده، شناسنامه خود را گم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز