خبرگزاری کار ایران

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با معاون وزیر دادگستری فرانسه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۶۶۳

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و خانم "والری دونیو" در محل وزارت دادگستری فرانسه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن تشریح نظام حقوقی حاکم بر دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد: سند رسمی و نظام سردفتری در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است.

وی با اشاره به حمایت کامل حاکمیت جمهوری اسلامی از سند رسمی اظهار داشت: در ایران سردفتران ضامن برقراری نظم و امنیت حقوقی در کشور هستند.

رئیس شورای عالی سردفتران و دفتریاران کشورمان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور از نظام سردفتری در ایران تاکید کرد: اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته طی سال های اخیر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منجر به ایجاد تحولات چشمگیری در حوزه سردفتری به خصوص در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در تولید اسناد و الکترونیکی شدن فرآیندها شده است.

همچنین والری دونیو معاون وزیر دادگستری فرانسه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و هیات همراه ابراز امیدواری کرد همکاری‌های مستمر و دوجانبه در عرصه‌های حقوقی و سردفتری بین فرانسه و جمهوری اسلامی ایران گسترش یابد.

معاون وزیر دادگستری فرانسه با اشاره به گزارش رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ایران، تحولات صورت گرفته در حوزه تنظیم اسناد و دفاتر اسناد رسمی در جمهوری اسلامی ایران را بسیار مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد الگوی اجرا شده در ایران بتواند مورد استفاده بسیاری از کشورهای در حال توسعه‌ قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز