خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری در صحن؛

انتقاد کوچکی‌نژاد به‌خاطر توهین وزیر جهاد کشاورزی به شالی‌کاران گیلانی / قرائت متن عذرخواهی حجتی توسط پزشکیان در صحن علنی مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۰۶

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده اصولگرای رشت در مجلس متن عذرخواهی وزیر جهاد کشاورزی را در صحن علنی قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: آقای حجتی هفته گذشته سفری به استان گیلان داشت و انتظار این بود که در بحث برنج با کشاورزان و نمایندگان نشستی برگزار کند تا راه حلی برای رفع مشکل شالیکاران اتخاذ شود.

نماینده اصولگرای رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی در یکی از شهرستان‌ها حضور یافت و یکی از کشاورزان در این شهرستان از حجتی توضیح خواست که ایشان به‌جای ارائه توضیح قانعکننده به این کشاورز توهین کرد.

وی افزود: در حالی که پیامبر خدا دست کشاورزان را می‌بوسید و مقام معظم رهبری در سفری که به گیلان داشت، تاکید کرد که برنج با رنج به دست می‌آید و باید از کشاورزان تشکر کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: آقای حجتی به‌جای تشکر از کشاورزی که منتظر پاسخ وزیر بود، به کشاورز توضیح کرد و اظهار داشت که شما بهتر است که سبوس برنج را بخورید تا عقل و هوشتان زیاد شود و بتوانید دقیق با بنده صحبت کنید.

نماینده اصولگرای رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی باید رسماً از کشاورزان و شالی‌کاران گیلانی عذرخواهی کند، یادآور شد: کشاورزان به شدت به نوع برخوردی که وزیر جهاد کشاورزی با شالیکاران داشته معترض هستند و مشکلات زیادی در حوزه شالی کاری وجود دارد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تن برنج وارد کشور و توزیع شده است، تصریح کرد: برنج کشاورزان روی دست آن ها مانده و وزیر به جای پاسخ قانع کننده گستاخانه جواب کشاورز زحمتکش را می دهد.

مسعود پزشکیان که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر کوچکی‌نژاد گفت: آقای حجتی از کشاورزان عذرخواهی و متنی در این خصوص تهیه و منتشر کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی متن ارائه شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی که ازسوی معاون پارلمانی این وزارتخانه در اختیارش قرار گرفت را به شرح زیر قرائت کرد: خدا نیامرزد حجتی را اگر خدای‌نکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند؛ چه رسد به کشاورز دلسوخته و زحمتکشی که تلاش می‌کند افت قیمت حاصل تلاش سالانه محصولش (برنج) را به گوش مسئولان برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز