خبرگزاری کار ایران

میرزایی به ایلنا خبر داد؛

توضیحات رییس مجلس درباره آخرین تحولات منطقه/ هشدار لاریجانی نسبت به ایجاد تشنج ناشی از ماجراجویی‌های سعودی و بحران لبنان

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۹۷

عضو هیات رییسه کمیته سیاسی به بیان برخی نکات قابل طرح در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پرداخت و گفت که رییس مجلس در این جلسه درباره آخرین تحولات منطقه صحبت کرد.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری یک جلسه غیرعلنی چنددقیقه‌ای پیش از آغاز نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این جلسه آقای لاریجانی رییس مجلس به تشریح و تبیین مسائلی درباره آخرین تحولات منطقه پرداخته و نکات مهمی را متذکر شدند.

وی افزود: آقای لاریجانی درباره احتمال وقوع برخی ماجراجویی‌ها در منطقه که می‌تواند باعث به هم ریختگی اوضاع شود و باوجود اوضاع نابه‌سامان در لبنان، رییس‌جمهوری و دیگر مسئولان این کشور ازجمله حزب‌الله لبنان عملکرد خوبی داشته و مردم این کشور حتی اهل سنت و مسیحیان با احساس مسئولیت و رویکرد عقلانی خود مانع از افزایش تشنج در منطقه و این کشور شدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان رییس مجلس در این جلسه غیرعلنی یادآور شد: به‌گفته آقای لاریجانی محمدبن سلمان و دولت آل سعود ماجراجویی‌هایی را آغاز کرده و به نظر می‌رسد هیچ خط قرمزی برای خود متصور نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: رییس مجلس بر آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای کنترل شرایط منطقه سخن گفت و تاکید کرد که جمهوری اسلامی همواره با طمانینه با این مسائل برخورد می‌کند.

میرزایی در پایان گفت: آقای لاریجانی همچنین تاکید داشت که تمامی این ماجراجویی‌ها و اقدامات غیرمنطقی در منطقه برای این است که به‌زعم خود در مسیر توسعه که ازسوی جمهوری اسلامی ایران در حال طی شدن است، وقفه و خللی ایجاد کنند. آن‌ها سعی دارند با این اقدامات مانع از جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشورمان شوند و این مسئله، دقیقاً همان نکته‌ای است که باید بیشترین تمرکز را بر آن قرار دهیم و این مسائل نباید خللی در مسیر توسعه و آرامش کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز