خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

توضیحات لاریجانی درباره ویژگی‌های کابینه دوازدهم، طرح مقابله با اقدامات آمریکا و نحوه برگزاری جلسات مجلس در نشست غیرعلنی

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۵۲۳

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از جزئیات موضوعات مورد بررسی در نشست غیرعلنی امروز مجلس خبر داد.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نمایندگان مجلس پیش از آن‌که به‌صورت علنی آغاز به کار کنند، در نشستی غیرعلنی به بررسی مسائل مختلف کشور پرداختند.

او گفت: در این جلسه آقای لاریجانی گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه کرده و ضمن تشریح ابرچالش‌های پیش‌رو، به بیان راهکارها، بایدها و نبایدهای برخورد با این معضلات اشاره کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر این‌که نشست غیرعلنی امروز مجلس بدون حضور میهمانان و مسئولان خارج از پارلمان و صرفاً با حضور نمایندگان مجلس برگزار شده، خاطرنشان کرد: در این نشست رییس مجلس همچنین نکاتی را درباره ویژگی‌های کابینه پیشنهادی ازسوی دولت دوازدهم بیان کرد و تاکید کرد که وزرای پیشنهادی برای مقابله با این معضلات و ابرچالش‌های کشور باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین به ارائه توضیحات رییس مجلس درخصوص طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا اشاره کرد و گفت: لاریجانی به بیان نکاتی درباره این طرح پرداخت و بر اهمیت تصویب آن در صحن تاکید کرد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس و برنامه‌ریزی برای تعطیلات جلسات نیز در این نشست مورد اشاره قرار گرفت و رییس مجلس به بیان نکاتی در این رابطه نیز پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز