خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در صحن:

قاچاق کالا و ارز سیر نزولی داشته است/ لزوم اقدامات سخت‌گیرانه‌تر در این حوزه

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۲۸۴

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سیر نزولی قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: باید برای از بین رفتن پدیده قاچاق سخت‌گیرانه‌ترعمل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس به ارائه توضیحاتی مختصر درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز پرداخت و گفت: مجلس در رابطه با موضوع مهم قاچاق کالا و ارز جلسه غیرعلنی داشت که مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق و وزارت اطلاعات دعوت شده و توضیحاتی را در رابطه با اقدامات صورت گرفته به نمایندگان ارائه کردند و کاستی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او گفت: همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس نظارت کار‌شناسی خود را اعلام و تعدادی از نمایندگان اظهارنظر کردند. 

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت لایحه‌ای برای رفع برخی کاستی‌ها مطرح کرده و ابهاماتی در رابطه با مبارزه با قاچاق در جلسه امروز مشخص شد که قرار است بر این اساس لایحه دولت تکمیل شود و در دستور کار مجلس قرار گیرد. 

او اعلام کرد: در حوزه قاچاق باید برخی نظارت‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد و براساس قانون عمل شود و این درحالی است که گزارش‌ها نشان می‌دهد سیر قاچاق نزولی بوده است.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: با این حال باید سخت گیرانه‌تر عمل شود تا این عارضه از کشور رخت ببندد. چرا که قاچاق تاثیر مستقیمی بر روی تولید کشور دارد و دستگاه‌های ذیربط باید به طور جدی موضوع را پیگیری کنند. مجلس هم این مساله را تا حل آن دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز