خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

نشست قائم مقام ظریف با بازرگانان و مدیران شرکت‌های تجاری ایرانی در عمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۶۹

نشست قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان با بازرگانان و مدیران شرکت‌های تجاری ایرانی در عمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سرمدی بعد از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط  با تجار، مدیران شرکت‌های ایرانی و روسای شعب بانک‌های ایرانی در مسقط (ملی و صادرات) دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست صمیمانه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی و هیات اقتصادی همراه قائم مقام وزیر امور خارجه برگزار شد، ابتدا سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه به تبیین مؤجز روابط اقتصادی میان دو کشور پرداخت. 

در ادامه، سرمدی به ارائه توضیحات مبسوطی درخصوص توسعه روابط تجاری میان ایران و عمان پرداخت و به برنامه‌ریزی دولت برای توسعه صاردات غیرنفتی و گردشگری و... با کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و در طول برنامه به دفعات پاسخگوی سوالات مطروحه از سوی تجار ایرانی بود.

در این نشست صمیمانه که حدود سه ساعت به طول انجامید یکی از مدیران ارشد بانک صحار عمان نیز به سوالات حاضران در جلسه پاسخ داد. همچنین در ادامه جلسه، محسن ضرابی، رئیس اتاق مشترک ایران و عمان و رسول سجاد، مدیر بین‌الملل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به سوالات مرتبط حضار پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز