خبرگزاری کار ایران

تبیین اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۱۲

با حضور رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی در استانداری کرمانشاه، اولین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی این مرکز با دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وجه‌اله خدمتگزار رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در این نشست که با حضور بازوند استاندار کرمانشاه و مدیرکل و کارشناسان دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تبیین و تشریح اولویت‌های اجرایی و راهبردها و برنامه های مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در دولت دوازدهم، انتظارات خود را از همکاران استانی مطرح کرد و به سئوالات و ابهامات طرح شده پاسخ گفت.

در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه پس از استماع توصیه ها، دغدغه ها و پیشنهادات مطرح شده در عرصه ارزیابی عملکرد و بازرسی، نکات مهمی را پیرامون اهمیت و نقش بازرسی از واحدها به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان در دستگاه‌های اجرایی استان مطرح کرد.

همچنین مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری، گزارشی از اقدامات این دفتر در دولت یازدهم ارائه کرد و در ادامه  محدودیت‌ها و موانع پیش رو در اجرای مطلوب و مؤثر مأموریت‌های مرتبط در حوزه های مدیریت عملکرد، ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و پاسخگویی به شکایات مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور به منظور تبیین و ابلاغ اولویت‌های اجرائی این مرکز در دولت دوازدهم، سلسله نشست‌های هم اندیشی رئیس این مرکز با دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های سراسر کشور را برگزار می کند. و در این راستا، دومین بازدید استانی با حضور خدمتگزار؛ رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور، در روزهای آینده از استانداری فارس انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز