خبرگزاری کار ایران

آیت الله رئیسی:

رزمندگان پدافندی چتر امنیت زائران اربعین حسینی را برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۴۳

همزمان با ایام هفته پدافند هوایی فرماندهان و مسئولان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) با آیت الله سید ابراهیم رئیسی نماینده تولیت معزز آستان قدس رضوی دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

به‌گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رئیسی ضمن گرامیداشت ده شهریور سالروز قرارگاه پدافند هوایی گفت: شما مدافعان آسمان ولایت مشمول دعای خیر حرم امام رضا(ع) و ملت شریف ایران هستید.

وی با اشاره به وجود حق و باطل در طول تاریخ بشریت گفت: بشریت باید از حسین بن علی بیاموزد که هر کجا ظلم واستکباری مشاهده کرد در مقابل آن بایستد همان طور که ائمه ما در راه دفاع از حق و حقیقت به شهادت رسیدند.

تولیت آستان قدس با اشاره به اهمیت جایگاه پدافند در نیروهای مسلح گفت: حضور پدافند برای کشور و مردم اطمینان بخش و امنیت آور است و امروز شما محصور به یک پایگاه و منطقه نیستید بلکه رزمندگان پدافندی ما الحمدا... چتر امنیت زائران اربعین حسینی را برعهده دارند واین بزرگترین افتخار و توفیق شما عزیزان است.

سرهنگ سید محمد احمدیان پور  فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال شرق امام رضا(ع)نیز ضمن گرامیداشت هفته پدافند ،گزارشی از فعالیت های منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) ارائه کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا دشمن درجه یک ما آمریکا است و در جنگهای اخیرکه ما شاهد آن بودیم اهمیت حوزه پدافند و و درگیری در آسمان و فضا هوایی را به عینه مشاهده کردیم و ما به مردم عزیزمان اطمینان خاطر می دهیم که فرزندانشان در قرارگاه پدافند هوایی با چشمان همیشه بیدارشان آماده دفاع از حریم آسمان ولایت در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) و جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز