خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا خبرداد:

بهره‌برداری سامانه موشکی جدید در ایران تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۴۰

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سمنان گفت : این سامانه برای هر دشمنی که چنگ و دندان نشان دهد مهلک خواهد بود .

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،‌امیر "فرزاد اسماعیلی" افزود :پدافند هوایی علاوه بر اینکه بر نیروهای خود می بالد ،تجهیزات محور است و باید تجهیزات به روز و بومی داشته باشد .

وی گفت : دانش نهادینه شده در قرارگاه پدافند هوایی در کنار مراکز دانش بنیان و صنعت ، تجهیزاتی نظیر رادارهای بینا ، بینظیر ، ثامن ، طبس و کیهان و نیز سامانه های موشکی برد بلند تلاش را ساخته و سامانه موشکی جدیدی که تا پایان امسال به بهره برداری می رساند برای دشمنی که به این مرز و بوم چنگ و دندان نشان دهد ، مهلک خواهد بود .

وی با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس در دی ماه پارسال افزود : عملیات دستگیری ملوانانی که به آب های ایران تجاوز کرده بودند ، در دریا یک ساعته به پایان رسید ولی حواشی آن شش تا هفت ساعت بعد از این دستگیری در مرزهای هوایی ادامه داشت.

وی افزود : رشادت های بی حد و حصر کارکنان پدافند هوایی ارتش و سپاه در شبکه یکپارچه پدافند هوایی باعث شد ، جنگنده هایی که به ظاهر برای نجات آن قایق ها و در اصل برای ضربه زدن به مرزهای هوایی ما در حال پرواز بودند، با عذرخواهی از آسمان ایران دور شوند .

امیر اسماعیلی تاکید کرد : ما هر روز از این مسائل در مرزهای هوایی کشور داریم ولی به جهت مسائل امنیتی رسانه ای نمی کنیم ولی می گوییم سیستم هایی که از مرزهای هوایی حفاظت می کنند ، همگی بومی هستند .

وی تاکید کرد : آنچه می‌گوییم نه رجزخوانی است و نه غلو ، بلکه آن چیزی است که در میدان رزم وجود دارد و پاسداشت خون شهداست .

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا همچنین با یادآوری موفقیت ایران در کسب عنوان امن ترین آسمان خاورمیانه در سازمان بین‌المللی هوانوردی EKO گفت: به همین دلیل است که شرکت‌های هواپیمایی اروپایی و آسیای جنوب شرقی آسمان ایران را برای عبور هواپیماهای خود انتخاب می کنند .

امیر "فرزاد اسماعیلی" همچنین با اشاره به روز جهانی قدس هم گفت : به گفته امام راحل ، روز قدس روز احیای اسلام است و این زنده کردن روز قدس به معنی میراندن استکبار ، دفن صهیونیسم و برداشتن غده سرطانی اسرائیل از منطقه است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز