خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی:

دستاوردهای جدید پدافند هوایی ارتش 10 شهریور رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۰

در مهر ماه سال جاری رزمایشی بزرگ در یک منطقه بسیار وسیعی از کشور که حوزه عملیاتی آن کل کشور است، با حضور نیروهایی از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

ایلنا: امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی گفت: در زمینه رادار، نصب و استقرار رادار و سامانه‌های هوشمند الکترونیکی و جنگ الکترونیک دستاوردهایی داشته‌ایم که 10 شهریورماه از آن‌ها رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح مسجد امام حسن مجتبی منطقه پدافند شمال شرق امام رضا(ع) با اشاره به آمادگی نیروهای شرق کشور در مقابله با هرگونه تهاجم بیگانگان افزود: شاید زمانی پهپادهایی بودند که قصد ورود به کشور را داشتند که به دام می‌افتادند‏، یا برخی از پهبادها نیز به حوالی مرزهای کشور می‌آمدند و دور می‌شدند، اما در حال حاضر خبری از آن‌ها نیست و دشمن از فرستادن پهپاد به کشور هراس دارد.

امیر اسماعیلی افزود: این مسئله نشانه این است که تقویت خوبی در مرزهای شرق و شمال شرق کشور به وجود آمده است که این پروازها از مرزهای کشور به شدت دور شده و کاهش پیدا کرده اما ما همچنان به هوش و به گوش هستیم.

امیر اسماعیلی درباره رونمایی از دستاوردهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده گفت: در زمینه رادار، نصب و استقرار رادار و سامانه‌های هوشمند الکترونیکی و جنگ الکترونیک دستاوردهایی داشته‌ایم که 10 شهریورماه از آن‌ها رونمایی می‌شود.

وی همچنین از برگزاری یک رزمایش در مهرماه سال آینده خبر داد و گفت: رزمایشی در منطقه بسیار وسیعی از کشور که حوزه عملیاتی آن کل کشور است، با حضور نیروهایی از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز