خبرگزاری کار ایران

حسن‌پور در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد و کشاورزی:

حجتی پدر کشاورزی کشور است/ او از مدیران جوان در وزارت جهاد و کشاورزی استفاده خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۱۸

نماینده مردم سیرجان با بیان اینکه در وزارت جهاد کشاورزی تجربه بیشتر از مدرک به کار می‌آید، گفت: آقای حجتی پدر کشاورزی کشور است و نباید بگوییم که ایشان در این حوزه تجربه‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهباز حسن‌پور بیگلری در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهارداشت: معتقدم به دلیل حساسیتی که در چهار حوزه وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، وزارت کشور و وزارت کشاورزی وجود دارد نباید نماینده‌ای به عنوان مخالف ثبت نام می‌کرد.

او ادامه داد: محمود حجتی را مردی پرکار و تلاشگر، رزمنده‌ای بی ادعا، سنگرساز بی‌سنگر، مرد بی‌حاشیه دولت، مردی که  فرمایشات رهبری را به اجرا می‌رساند می‌دانم و صحبت کردن درباره ایشان بسیار سخت و دشوار است.

حسن‌پور با بیان اینکه اکثر کمیسیون کشاورزی و اکثریت مجلس قبل از معرفی کابینه دولت دوازدهم نگران بودند که چند چهره تاثیرگذار در لیست کابینه حضور نداشته باشند که یکی از آنها آقای حجتی بود گفت: معتقدم در وزارت جهاد کشاورزی تجربه بیشتر از مدرک به کار می‌آید.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر ادامه داد: آقای حجتی پدر کشاورزی کشور است و نباید بگوییم که ایشان در این حوزه تجربه‌ای ندارد. خدمات آقای حجتی را باید از کشاورزانی پرسید که دست‌هایشان پینه زده است و کشاورزان دورترین روستاها هم به خوبی آقای حجتی را می‌شناسند.

وی گفت: اگر خدمات صادقانه آقای حجتی و همکاران وی در روستاها در مناطق دور افتاده نبود امروز با مسائل مهمی همچون وضعیت کود و سم مواجه بودیم.  بنده به عنوان یک متخصص عشایرزاده در این باره صحبت می‌کنم و در طول چهار سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه عشایر کشور رخ داد که متاسفانه آقای حجتی درباره عملکرد خود مصاحبه‌ای انجام نداد. هرچند که معتقدم عدم اطلاع‌رسانی این عملکردها ظلمی بود به خودشان.

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه سال گذشته بیش از چهار هزار میلیارد تومان صادرات پسته انجام شد گفت: اگر حمایت‌های دولت و تعامل بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی نبود این میزان صادرات هم محقق نمی‌شد.

وی تاکید کرد: توصیه ما به جوانگرایی در دولت دوازهم است که قطعاً آقای حجتی با رای قاطع با حضور در دولت دوازدهم از مدیران جوان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز