خبرگزاری کار ایران

هیات نظامی اسرائیل برای رایزنی درباره ایران و سوریه به واشنگتن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۲۲

منابع خبری از سفر یک هیات نظامی رژیم صهیونیستی به واشنگتن برای گفت‌وگو با مقام‌های آمریکایی درباره ایران و سوریه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، یک هیات نظامی به ریاست «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به آمریکا سفر خواهد کرد.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که این سفر برای گفت‌وگو میان این هیات نظامی و مقام‌های آمریکایی درباره سوریه و ایران صورت می‌گیرد.

در این سفر علاوه بر کوهن، «هرزل هالوی» رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل و «زوهر پالتی» رئیس اداره امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز حضور دارند.

یک مقام ارشد کاخ سفید در همین رابطه اعلام کرده است که این هیأت اسرائیلی با ژنرال «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا، «دینا پاور»‌ معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، «جیسون گرینبلات»‌ نماینده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه و برخی دیگر از مقام‌های آمریکایی دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

این مقام ارشد کاخ سفید که نامش فاش نشده است، تصریح کرد این سفر توسط «جرد کوشنر» داماد و مشاور دونالد ترامپ و جیسون گرینبلات برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، در این مذاکرات در خصوص اموری که به امنیت رژیم صهیونیستی مربوط می‌شود از جمله تحولات لبنان و سوریه و همچنین حضور نیروهای ایرانی  و حزب‌الله در سوریه بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز