خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

حزب‌الله با دخالت نظامی آمریکا علیه داعش در سوریه مخالف است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۴۲

حزب‌الله ضد داعش و همه گرایش‌های تکفیری تاریک‌اندیش است، با این گروه می‌جنگند و در این راه قربانی نیز می‌دهد.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که حزب‌الله ضد داعش است اما با دخالت نظامی آمریکا در سوریه علیه این گروه تروریستی مخالف است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، نصرالله در سخنانی تلویزیونی گفت که حزب‌الله ضد داعش و همه گرایش‌های تکفیری تاریک‌اندیش است، با این گروه می‌جنگند و در این راه قربانی نیز می‌دهد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که حزب‌الله با دخالت نظامی آمریکا و ائتلاف بین‌المللی علیه داعش یا دیگر گروه‌های مسلح در سوریه مخالف است.

نصرالله با پیوستن لبنان به ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش نیز مخالفت کرده و آمریکا را منشا تروریسم دانست.

وی تصریح کرد که آمریکا در ایجاد جریان‌های تکفیری مشارکت کرده یا خودش این جریان‌ها را به وجود آورده است به همین دلیل شایستگی تشکیل ائتلاف بین‌المللی علیه داعش را ندارد.

نصرالله در ادامه تاکید کرد که ائتلاف بین‌المللی برای مبارزه با داعش به منظور دفاع از منافع آمریکا به وجود آمده است بنابراین ربطی به لبنان ندارد.

وی همچنین گفت که ملت‌های منطقه حق دارند در نیت آمریکا که به صورت ناگهانی برای مبارزه با تروریسم به وجود آمده است، شک کند.

دبیر کل حزب الله لبنان راه حل حمایت لبنان از تروریسم را تسریع در حمایت از ارتش، نیروهای امنیتی و حل مساله آوارگان سوری دانست.

وی تاکید کرد که لبنانی‌ها قادر به رویارویی با هر گونه خطر تروریستی علیه کشورشان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز