خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

حمایت فراکسیون مناطق ترک‌نشین از وزرای پیشنهادی کار، دفاع، اطلاعات و کشور/ با اجرای برنامه‌های ربیعی در چهار سال آینده، بسیاری از مشکلات حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۶۴

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس با اشاره به حضور ۴ نفر از وزرای پیشنهادی در جلسات فراکسیون مناطق ترک‌نشین مجلس تاکید کرد که نظر این فراکسیون درمجموع درباره ربیعی، امیرحاتمی، علوی و رحمانی‌فضلی مثبت است.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته فراکسیون مناطق ترک‌نشین با برخی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد: فراکسیون مناطق ترک‌نشین به‌عنوان یکی از فراکسیون‌های فعال مجلس با تعدادی از وزرای پیشنهادی از جمله علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امیر حاتمی گزینه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت کشور تشکیل جلسه داد.

او با بیان این‌که هر ۴ وزیر پیشنهادی در این جلسات به تشریح برنامه‌های خود و پاسخگویی به سوالات اعضای فراکسیون مناطق ترک‌نشین پرداختند، خاطرنشان کرد: در مجموع نظر اعضای فراکسیون حمایت از هر ۴ وزیر پیشنهادی بود تا بتوانند برنامه‌ها و وعده‌های خود در امور مختلف را محقق کنند.

نایب رییس فراکسیون مناطق ترک‌نشین مجلس با اشاره به معرفی مجدد ربیعی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: نمایندگان در این جلسه از آقای ربیعی درخواست کردند که حق و حقوق کارگران را پیگیری کنند.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستیم که بحث تعاون را در این وزارتخانه بیش از پیش فعال کند و مشکلات کارگران و کارخانجات را پیگیری کنید.

قاضی‌پور در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر ربیعی بتواند حتی ۱۰ درصد برنامه‌های خود در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای چهارسال آینده به اجرا دربیاورد، بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد و می‌توان گفت که موفق بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز