خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

گزینه‌های شهرداری تهران براساس شاخصه‌های مورد تاکید خاتمی انتخاب شدند/ رفتار دیروز منتخبان شورای شهر ما را امیدوار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۳۵۴

یک عضو شورای مشورتی خاتمی گفت: انتخاب گزینه‌های شهرداری که دیروز صورت گرفت بر اساس شاخصه‌هایی که رهبر جریان اصلاحات مطرح کرده بودند، صورت گرفت.

عبدالله ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره انتخاب ۷ گزینه برای شهرداری تهران با بیان این‌که جلسه دیروز و خروجی آن حاصل تصمیم هوشمندانه و امیدوارکننده است، گفت: دیروز اولین تصمیم آشکار شورای شهر تهران با انتخاب گزینه‌های نهایی برای تصدی شهرداری تهران را مشاهده کردیم.

او ادامه داد: افرادی که دیروز انتخاب شدند باید طی ۲ هفته برنامه خود را معرفی کنند و حضور یک خانم در بین افراد نشان می‌دهد که این شورا هوشمند است.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: رفتار اعضای شورا من را به عنوان یک کنش‌گر سیاسی به آینده تصمیمات شورای شهر تهران امیدوار کرد.

او خاطر نشان کرد: از میان این افراد هر شخصی انتخاب شود به اتفاق آرا مورد پذیرش شورای شهر خواهد بود و حتما قابلیت‌هایی که رهبری اصلاحات گفتند را دارند و بر اساس شاخصه‌های مورد تاکید آقای خاتمی انتخاب شدند.

ناصری ادامه داد: رهبر اصلاحات تاکید داشتند که شهردار تهران باید کارآمد، پاک دست و ملی باشد که قطعا در جلسه دیروز نیز این ویژگی‌ها مد نظر قرار گرفته شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به لیست شورای شهر و حواشی پیرامون آن گفت: پرونده هجمه‌ها علیه لیست بسته شده است و باید تاکید کنم که منتخبان مورد حمایت همه اصلاح طلبان هستند.

او در ادامه افزود: تصمیم اولین جلسه مهم این شورا قبل از تعیین شورای منتخب بسیار هوشمندانه بود و جامعه رای دهندگان را نسبت به شورای شهر تهران امیدوار کرد.

ناصری خاطرنشان کرد: انتخاب این ۷ نفر بر اساس یک رویکرد برنامه محور بوده و کار دیروز شورا نشان داد که برنامه برایش از همه چیز مهم‌تر است.

گفتنی است که الهه کولایی، حسن مرعشی، محمدعلی نجفی، محمد شریعتمداری، محسن مهرعلیزاده، حبیب‌الله بی‌طرف و محمدعلی افشانی گزینه‌هایی هستند که امروز از سوی اعضای منتخب تهران برای انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز