خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته قوه‌قضاییه صورت گرفت؛

تجدید میثاق رییس و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی +فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۴۵

رییس و مسئولان عالی قضای با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و مسئولان عالی قضایی بعد از ظهر امروز و به مناسبت هفته قوه‌قضاییه با حضور در حرم امام خمینی (ره)، با قرائت فاتحه و اهدای تاج گل با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضائی را در این مراسم همراهی می‌کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام کریمی رییس دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام شهریاری معاون فناروی اطلاعات قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام خلفی رییس حوزه ریاست قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور،حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، محمدباقر ذوالقدر، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران، حجت‌الاسلام بهرامی رییس دیوان عدالت اداری، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور و خداییان معاون حقوقی قوه‌قضاییه،‌شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی، محمدباقر الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم و احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور حضور دارند.

به گزارش ایلنا، رییس قوه قضاییه به همراه مسئولان عالی رتبه قوه با حضور بر سر  مزار شهدای هفتاد و تن، با این شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز